Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Borsa
 

Borsa ve ekonomi

Borsa ile ekonomiyi beraber anlatmak istiyorum. Maalesef ekonomi bu kış iyi gitmiyor, borsa ekonominin yüzü olduğuna göre borsa endeksi yükselirken 2,3 banka hariç diğer hisselerde bir kumar oynama zihniyetinin yaşandığını görüyoruz.

Bu borsa şayet sağlıklı bir şekilde yükseliyorsa genel hisse senetlerinde de dengeli bir yükseliş olur. Fakat imkb  de yaşanan durumun hiç de bunu yansıtmadığını görüyoruz. Bir  hisse senedi zarar ettiği halde % 100,200 yükseliyor. Bir bakıyoruz bir hisse sened ibir önceki yıla göre kar yaptığı halde o hissenin %100, 200 değer kaybettiğini görüyoruz., tam bir kumarhane  zihniyeti. Bu  durumun küçük yayırımcılara büyük zarar verdiğini görüyoruz. Benim borsada parası olan küçük yatırımcılara tavsiyem kesinlikle günlük oynanamamalarını, Bir hisseyi düşük fiattan aldığı zaman yükselmesi için sabırla en az 300 gün bekleyin, kesinlikle ucuz satmayın. Alacağınız hisse senedinin büyük şirket ve yatırımlar yapan ve yapacak olan şirket hisse senetlerini almalarını tavsiye ediyorum. Ekonomi kötü gitse dahi aldığınız hisse senedi sağlam bir şirkerse zaman içinde gene size kar ettirir. Bol kazançlar dileğiyle.

 
Toplam blog
: 9
: 166
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

Elazığ lisesini bitirdim. İzmir hava teknik okulları'nı bitirdim. Askerlik yaşamım Diyarbakır, Ad..