Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '10

 
Kategori
TV Programları
 

Boş bir yazı, TRT ve bayram

Boş bir yazı, TRT ve bayram
 

Hayatınızda hiç boş konuştunuz mu? Ya da size her hangi biri, “boş konuşuyorsun” dedi mi? Veya her hangi bir ortamda konuştuğun sırada, “Ben ne saçmalıyorum ya, boş konuşuyorum…” diye düşündünüz mü?

Aslında bu sorular herkesin başına gelmiştir. Ama doğal bir olay diye algılanmaz. İnsani bir olaydır boş konuşmak…

Mesela, TRT 2 veya TRT 3 kanallarını genelde beğenerek izlerdim. Unutulmuş filmler, enteresan belgeseller, “gezelim, görelim” tarzı yapıtlar, olimpiyatlar…

Kıyametin koptuğu günün öncesinde ki gece, ben, o Ağca’lı programı izliyordum. Ağca ve moderatör o kadar boş konuşuyorlardı ki…

Ertesi gün yorumlara bakınca, bu boş programı yorumlayanların da boş konuştuğunu-yazdığını görünce, insani bir olay demekle yetindim(!)

Tescilli katilimiz, hangi kanallara ya da hangi programlara katılır tartışmasından ziyade, o malum sunucu ve kendine Vatikan müfettişi süsü vermiş moderatöre, işi olan soru sormak veya bizlerin anlayacağı cevapları alabilmek ya da isimlerini İtalya mahkemelerinin bile unuttuğu şahısları sormasını niye biri ses çıkarmaz?

Buna da mı insani diyeceğiz?

***
***

Mesela BEYAZ TV diye bir kanal var. Bu kanalda bir siyasi tartışma programı var. Can Ataklı, Rasim Ozan Kütahyalı ve bir de sunucu var. Hayatımda bu kadar boş bir program görmedim. Bu kadar boş yönetilen bir program da görmedim. (Affedersiniz, Ahmet Çakar ve Erman Toroğlu’lu programı unutmuşum.)

Aynı anda üç şahsın çok yüksek sesli lakırdılarını pardon, hakaretlerini iki saat izledikten sonra bu kanıya vardım. Sadece bağırmak üzerine kurulu bir program bence…

Buna da insani diyebiliriz(!)


***
***

İslam ülkelerinin yarısından fazlasının işgal altında olduğu, İslam âleminin en kutsal yeri olan Kâbe’nin Suudi Kralları elinde olduğu bu yüzyılda, benim bayram yazım bu kadar maalesef!

Buna da insani deyin lütfen…

Bayramınız kutlu olsun!

Mahir Temur

 
Toplam blog
: 110
: 521
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

1979 Malatya doğumluyum... Evreni kendi gözlüğümden (0,50-0,75) görmeye çalışan bir yazarım... Dü..