Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Boşa harcanan sevgiler

Boşa harcanan sevgiler
 

Karşılıksız sevgilerden daha can acıtıcı bir duygu biliyorum.

Çok sevdiğin birini zamansız kaybetmek.

Onun ölüm haberini aldığımda yaklaşık iki yıldır görüşmüyorduk. Türkiye'de yaşadığı bir takım olumsuzluklardan dolayı yurt dışına yerleşmişti ve arasıra geliyordu buraya.Onu birkaç kez çeşitli nedenlerden dolayı aramış bir türlü ulaşamamıştım.

Hepimiz böyle değil miyiz? Önümüzde sonsuz bir yaşam varmış gibi sürekli erteleriz bir şeyleri. Oyunlar, kaprisler, kendini ağırdan satmalarla harcarız zamanı.Oysa anımsıyorum da bir keresinde öylesine aklımda hiç olmadığı halde ona"hadi evlenelim"dediğimde nasıl da parlamıştı gözleri.İlişkimiz sırasında anlamsızca tartışırdık.Ben onun sürekli bana "seni çok seviyorum" demesini beklerdim, o da aynı şeyi benden beklerdi eminim ama ikimizde söylemezdik.Önce kendi istediğimiz şekilde karşımızdakini değiştirmeye çalışır olmayınca da hıncımızı birbirimizden çıkartırdık.Kültür düzeyimiz ne olursa olsun karşımızdakini olduğu gibi kabullenebilmeyi bilemeyiz bir türlü.

Nasıl bir egodur bu? Ve ben bunu neden şimdi düşünebiliyorum da o zaman düşünmek aklıma bile gelmedi.Oysa milyonlar arasında gerçekten de özel insanlardık ama birbirimize çok benziyorduk.Romantik anlar yaşayamadık, sevgi sözcüklerini hiç kullanmadık buna rağmen birbirimize çok düşkündük.Çelişkiler yumağı bir ilişki.

Ve bir sabah onun ölüm haberini aldım.İnsan buna asla inanmıyor.Cenazede o güzel yüzünü tabutunun başında ki fotoğrafta gördüğüm zaman bile inanamadım.Ortak arkadaşlarımız, birbirimize sarılarak döktüğümüz gözyaşları, "olamaz"haykırışları rüyanın bir parçası gibiydi, Günlerce eve kapanıp günlük yaşamda kopuşum da öyle.

Son kez onun için birşeyler yazdım haberinin çıktığı bir internet sitesine.

Dostum, sevdiğim, güneş gözlüm her ayrılışı yaşadık ama böylesini aklımıza bile getiremedik.

Binlerce söylenmemiş söz, içimi titretecek şarkıların, gözyaşları ve seni asla unutmayacak, sonsuza dek içinde yaşatacak bir yürek bıraktın ardında giderken..

Nur içinde yat sevgilim.

Sizler benim yaptığımı yapmayın. Sevginize sahip çıkın ve zamanı harcamayın boş yere.Yoksa çok acı veriyor yaşanan pişmanlıklar.

 
Toplam blog
: 5
: 509
Kayıt tarihi
: 18.02.10
 
 

Dünyaya Nilüferce Bakış Açısı. Siyasal ve ekonomi eğitimim, yurt dışındaki yaşamım, sosyal alanda y..