Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '19

 
Kategori
Deneme
 

Boyun Eğene Kızma, Yapısı Öyle

Zorda kaldı mı herkes boyun eğer de, bazıları direnmeden.

İşte bu direnmeden boyun eğenlerin karakter yapıları böyledir.

Eğitimle falan bu yapı değiştirilmeye çalışılsa da tarihten bugüne boyun eğenler bu işte başarılı olunamadığını gösteriyor.

Tamam temelinde korku yatıyor ama sonuçta boyun eğme karakter yansıması, bu kişiler böyle; onları kendinize bağlamak için fazladan uğraşmanız gerekmez.

Kolay insan bunlar genetikleri böyle, kızsan ne olacak; o boyun eğse bile sen eğmeyerek onu da kurtaracaksın.

Herkes cesur olamaz yok böyle bir şey, herkes kendinde olanı verecek; belki akıl, yetenek, çalışkanlık…

Tutturmuşlar herkes cesur olacak… Ben cesur değilim ama akıllıyım, o zaman ben de derim ki herkes akıllı olacak, yapabilecek misin?

Bu durumları normal karşılayacağız. Senin yaptığını ben yapamayabilirim, benimkini de sen. Sizin cesaretiniz boyun eğenleri kurtarmak için de.

Sen beni cesaretinle kurtaracaksın, ben de seni aklımla yaşatacağım!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..