Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '17

 
Kategori
Eğitim
 

Braille yazı

Braille yazı
 

Ahmet Aktaş kuran okuyor


Braille yazı. Yazımız son günlerde az kullanılmaya başlasada biz onu unutturmamaya çalışacağız. Teknolojinin gelişmesi ve kabartma ekranların ve mobil uygulamalarda da yazımızın kullanılıyor olması umut verici bir gelişme. Ben seminerlerimde yazımızı tanıtıyorum. Yazımızla onlara isimlerini yazıp hatıra olarak veriyorum. Çocukların çok hoşuna gidiyor. Benim bir teklifim var. Kutlu doğum haftası yaklaştı. Bu haftada dini kitapların e-kitap, kabartma kitap ve sesli kitap seçenekleriyle piyasada yayınlandığı an ulaşma fikrimiz gündeme gelecek. Dini hizmetler veren sitelerin erişilebilir olması gündeme getirilecek. Başka bir teklifimse Kutlu Doğum programında görmeyen arkadaşlara kabartma yazılı Kur'an okutulması teklifimiz var. Hem yazımız gündeme gelecek hem de görmeyenlerin de bu işlerin içinde olduğu anlatılmaya çalışılacak. Belki de bu yolla bazı ön yargıları yıkarız.

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/03/braille-yaz.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..