Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '17

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
Okunma Sayısı
59
 

Bronz (Ayılık İçerir)

Bronz (Ayılık İçerir)
 

Sabah iş yerinde sıfatı belirmeyen arkadaş, mesaj atıp hasta olduğunu 1 haftalık raporu ile gönderir ya hani.

Bizimkisi 1 hafta sonra işe BRONZ geldi..

Ulan olum bari koruyucu krem kullansaydın tatilde illa sövdürecen kendine..

Zaten insanlar inanmıyordu hasta olduğuna hatta arkandan geberse de yerine birini alsalar diyorlardı.

E şimdi ağır tahrik var ,

Taşlarlar lan adamı !

Yürek mi yedin sen ?

 

TUVALETTEYİM

Tuvaletteyim indirmişim donu malumunuz biraz mahremiyet biraz rahat rahat tam malum eyleme koyulurken, bir kapı titremesiyle ürktüm paçayı topladım..

Ulan hadi kapının kolunu kurcalarsın anlarımda kapıya omuz atmak nedir hayvan herif..

Ya olum içerde göreceğin manzaraya hazır mısın sen?

Ya hızını alamazsan?  İkimizi de  pok edeceksin zetenvenk..

Ayrıca bu omuz atan tipler mail atmayı da bilmez.

Bkz.(dialog içerir )

Adam üçüncü kattan  elinde yazılı kağıtla geliyor  maile cevap olarak.

 

-          Ahmet mail nerde?

-          Abi atıcam yukarı çıkınca

-          Peki elindeki mailin eki mi  Ahmet

-          Evet abi

-          Peki Ahmet ben burdan maile yapıştırırım eki !

-          …… (derin sessizlik)

 

İşte bazıları eğitilmez onları kırbaçla ehlileştireceksin.

Hani derler ya ayıya nazik olma sonra seni küçümser diye.

İşte konu o..

 

hadi görüşürüz sağlıcakla..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 16
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 111
Kayıt tarihi
: 09.11.17
 
 

OKU ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster