Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Bu ayıp hepsine yeter

Bu ayıp hepsine yeter
 

googledan aldim


Göz dağı vermek icin ellerindeki tüm imkanlari seferber etmisler, muhalefet olan herkesi cezalandirmayi akillarina koymuslar. Herkese lazim olan hukukun bir gun kendilerine de lazim olacagini akillarinin ucundan bile gecirmeden, guc bende, istedigimi yaparim anlayisi icerisinde astigim astik kestigim kestik diyerek dikta rejimlerini uyguluyorlar.

Yillarin usta kalemi, onurlu, yurekli, adam gibi adam , satin alinamaz kalemi olan Ilhan Selcuk`u gozaltina aldilar. 83 yasina gelmis insandan bile korkuyorlar. Ancak bu sekilde susturabileceklerini saniyorlar. Sahtekarliktan hukum giymis Necmettin Erbakan`i cezaevine girmesini engellerken yasini goz onunde bulunduruyorlardi. Sicili durustluk acisindan hepsinden temiz olan sayin Selcuk`a ise ayni hassasiyeti gostermiyorlar. Hicbirseyden korkmazlar yazarlarin kalemlerinden korktuklari kadar, cunku onlar yazdiklari ile insanlari uyandirirlar, insanlarin olaylari bir kere daha dusunmelerini saglarlar. Gelismelerin sebebi budur.

Vahsi dogada kurtlar av surulerinin pesine takildiklari zaman gozlerine surunun icinden birini kestirirler. Gozlerine kestirdikleri hayvani suruden ayirirlar. Yalniz kalan hayvani hic direnis ile karsilasmadan amaclarina ulasirlar. Ben bu yasanan son olayi bu kurt surusune benzetiyorum.

Tarihe mal olmus cumleyi burada kullanmak istiyorum. Suclarin telasi icinde her yolu deniyorlar. Butun yollari cikmaz hale getirdiklerini unutuyorlar.
 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...