Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Bu benim cehennemim

Sokakda pisikopatlar beni takip ediyor
Belki takipten öte beni kovalıyor
Bu düzeye getiren beni, o da ölmek istiyor
Eski dostlarım hala benden iyilik bekliyor

Her sabahta aynı öfke erken kalk git kurallar ülkesine
Adı okuldu sanırım rüyalarımda giriştiğim müdürüne
Öğretmenlerim herzaman taş koydu devrime
Hafta sonum ayrı güzel şenliktir cehenneme

Cumartesi saat 7.30 dershaneye gitmem gerek
Beni tek mutlu eden şey sevgilimi görmek?
Pazar günü tek yaptığım liselilerle kavga etmek
Pazartesi uyanınca terk edilmeyi öğrenmek
ve gitmek aslında bir koşu bandını takip etmek
Herkezin istediği şey ayaklarında sendelemek
Kurtulmak için gereken şey yalaklığı tekrar etmek
Kurtuluşu kim isterki kötülük yapmak ganimet

Tepelerde tepelendim ben yakmışlardı evleri
Cephelerde tek savaştım unutmuştum zaferleri
Küfür damgamı basmıştım yumruğumdu hançeri
Ve bir gün arkama bakmadım kırdılar bileğimi
Benden en çok nefret eden ülkü ocağı reisiydi
Siyaset değil kız işiydi onun benle meselesi
Sevgilimi oda severdi bütün kolpalar gibi
Sevgilimde aynı çıktı bastı suratıma tekmeyi
BEn tualete girdiğimde ordan çıkmamak vardı
Ve bir gün gerçek oldu yoldaş kafamda ayna kırdı
Onun bacısını korurken darbe kısmı bana kaldı
BEn zora düştüğümde o sevgilimi çaldı!
Korkularımı hep gömdüm ben zombiler ayaklandı
İç savaş ve dış savaş nükleer etkisi yaptı
Kafama takdığım tacın sorumluluğunu şiddet sardı
Asamı kırdım ben yerini silah aldı!


 
Toplam blog
: 6
: 378
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Mersin'de yaşıyorum..... 15 yaşnda lise 1 öğrencisiyim. Lirik yazabiliyorum.. Ayriyeten bir rap şark..