Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu benim son isteğim..

Bu benim son isteğim..
 

Bu gece, daha bir soğuk geçiyor…
Artık zamanın durduğuna inanıyorum.
Camsız pencereler dibinde uzanmışım,
Ayaz uğultusunda kulaklarım…
Göz yaşlarım akıp giderken,
Duvarlarda seni ararım…
Daha kaç volta atarım sevgilim?
Daha kaç şiir yazarım esmerim?
Darağacım, kuruldu ha kurulacak,
Bir çivi sesi duysam, yüreğim ha yarıldı ha yarılacak…
Bana elveda demeyen sen,
Şuramdaki yangınları bir bilsen?
birazdan dağılacak tespihimin taneleri,
gözlerim kapanmasın şimdi,
bir seni göreyim
bu benim son isteğim...

Akın Kaya

 
Toplam blog
: 10
: 405
Kayıt tarihi
: 14.08.09
 
 

1976'nın Mart ayında, tek katlı toprak bir evde dünyaya gözlerini açtı Akın KAYA... Yer: Sivas'ın Di..