Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bu da ne!!!!

Bu da ne!!!!
 

BU DA NE diye bağırdı annem.

Elimdeki film, ilaç, bir adet cd ... vb birsürü şeyi görünce.

Harpten falan mı çıktın kızım neler oluyor sana böyle?

Geç geç otur bir çay falan yapayım, yarabbim bu kız deli, şuna biraz akıl ver.

Başladım anlatmaya, benim ruhum hasta a annem.

Ben hasta olsam ne yazar, tamam işte sen de ben de öleceğiz. Ben ölüme ne kadar yakınım ona baktırmaya gittim.

Tıp dilinde buna check up diyorlar. Hani hatırladın mı uzun süre önce sana da yaptırmıştık?

Sonra ağlamaya başladım; "anne hiçbir şeyim yok ama kendimi inan kötü hisssediyorum. Ruhum hastaymış benim."

Vücudum tepki veriyormuş anne, nolur kurtar beni!!!

Yazık karşıma oturdu saatlerce anlattı bana...

Sen dimdik dur ben arkandayım herşey geçecek unutma.

Biliyorum canım meleğim, sen benimle nerede olsa ilgilenirsin...

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..