Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bu Gün Cep Telefonu Şirketlerini Zengin Etme Günü

Bu Gün Cep Telefonu Şirketlerini Zengin Etme Günü
 

iftar programımızdan


Bu gün cep telefonu şirketlerini zengin etme günü. dın dın dın. Bir mesaj cumanız mübarek olsun. Bu işi kim icat etiyse hangi telefon şirketi başlattıysa tebrik ederim.

Tanımadığım telefonumda kayıtlı olmayan biri kandiliniz mübarek olsun cumanız mübarek olsun bayramınız mübarek olsun. Olsun telefon şirketleri zengin olsun. Yahu arkadaş arada sesini duyalım iki çift laf edelim. Kim bu adam diye geri ararım bu sefer de telefonu açmaz. Bazı bazıları da açar sohbet ederiz.

Bayramlarda ziyaret yok telefon açmak yok al toplu mesaj çek kutla bayramını oh be ne güzel. Whatsapp’dan kopma nedenimde birazda o sürekli resimli mesaj atıyorlardı. Yahu ben görmüyorum lütfen ya resim göndermeyin yâda açıklayıcı ifadeler yazın. Ama zaten mesaj gönderenler geri dönüşlere bakmıyor ki o sadece mesaj göndererek tatmin olan bir arkadaşımız farklı şeyler söylemek içimden geçiyor da hakaret olabilir diye korkuyorum zaten hakaretten darp dan yedik cezayı iş çıkarmayalım. Sadece bu tavrı uygun bulmuyorum diyeyim çok tatmin edici yavan bir cümle ama ne yaparsın.

Bu gün cuma ve tanımadığım numaralardan gelen cuma mesajlarını silerek vakit harcıyorum. Oysa bir dost sesi ve dokunuşu daha içten olurdu. Cemal Safi diyor ya bundan daha güzel müjdemi olur merhaba diyorsun telefonda sen. Boş ver telefonu siz sevdiklerinize gidin ve gönlünü alın ihtiyarları hastaları evinden çıkamayanları ziyaret edin dertlerine ortak olun bırakın bu sanal muhabbetleri birinin hayatına dokunun mutlu edin bir çocuğu sevindirin bir çocuğun gülüşü diriltsin yüreklerimizi.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..