Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '20

 
Kategori
Yılbaşı
 

Bu Gün Son Gün

 Uzun zamandır blog yazısı yazmadım. Sadece blog yazısı mı. Hep hayalını kurduğum üçüncü kitabım Kuzguncuk Öykülerimi de yazamadım.

 Bugün baktım. En son blog yazımı Nisan 2020 de yazmşım.Neden mı bu kadar ara verdim yazmaya. Sanırım söylediğimde bana hak verecek okuyanlarım.

 2020 Yılı mart ayında corona denen bir illet musallat oldu tüm insanlğa. Gerçi duyduğuma göre daha önce musallat olmuş ama bizden saklamışlar panik yapmayalım diye. Zaten derinliğine düşünürsek bu ıhtimalin doğru olduğunu anlıyoruz. Aralık 2019 da vefat eden eşimin göğüs röntgenlerini inceleyen doktorumuz o günlerde eşimin covit olduğunu , fakat o dönemde bu hastalık tanınmadığı için zatürre teşhisi konduğunu söyledi.

 İşte Mart ayında başlayan bu korku dolu günler yaz aylarında biraz hafiflese de ekim ayından itibaren artarak devam ediyor.Tabii bizler de izole yaşama devam ediyoruz. Yaz aylarında biraz ferahlamıştık ama son bir aydır cok az sokağa çıktım. Bahçeme çıkıyorum ama sokağa çıkmak,insanlarla temas etmek beni korkutuyor. Böyle yalnız, televizyon internet , telefon içersinde bir yaşam sürüyorum.

 Yazı yazmaya neden ara verdiğimi anlatıyordum, konu dağıldı gene.Pandemi döneminde yazdığım yazılara baktığımda bir şey fark ettim. Ben aslında olumlu duyguları yazdıklarına yansıtan bir kişiyim. Son zamanlarda yazdıklarıma bakınca hiç de iyi şeyler yansıtmadığımı fark ettim ve bir süre ara verdim yazmaya..

 Bütün bu korkular, endişeler içinde yılın son gününe geldik. Bu sabah uyandığımda birden içimde çok güzel duygular olduğunu fark ettim. Oysaki dün gece uzun süreli bir elektrık kesintisi yasamiştik. Bu kesinti sonucunda tek eğlence kaynağım olan dizimi seyredememiş , ev soğumuş, telefonumun şarjı bittiği için iletişimim kopmuştu. Bu kadar olumsuz geçen bir gecenin ardından sabah böylesine umutlu uyanınca 2021 yılının bana ve tüm insanlığa güzel şeyler getireceği düşüncesi doldu içime.

 Sonra bir söz aklıma geldi,. Gecenin en karanlık saatleri sabaha en yakın olan anlardır diyordu o sözde.

 Ben de bugünün bir yılın en son günü değil, umutla dolu bir yılın ,lk gününün bir öncesi olduğu düşüncesi ile yaşama daha bir sevinçle sarıldım.

  2020 Yılında çok kayıplarımız, acılarımız oldu ama ben 2021 yılının tüm nsanlığa sağlık ve mutluluk dolu günler getireceği umudundayım.

 Umarım yanılmam.......

  

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..