Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Bu gün

Bu gün uzun uzun seni anlattım bana
Bakamadığım gözlerini
Bir kerecik göz göze gelsek
Biliyordum gözlerimdeki boşluğu göreceğini
Başım öne eğik duruşum işte bu yüzdendi.


Bu gün uzun uzun seni anlattım bana
Gözlerimi sürekli başka yöne çevirirken
Sen de inanmadın biliyorum
Güneşten rahatsız olduğum palavrasına
Ama söyleyemedim işte
Benden yar olmayacağını sana
Kıyamadım o çocuksu masumluğunu
Bölüp, parçalamaya


Bu gün uzun uzun seni anlattım bana
Sürü kuşların içindeki yalnız serçe halini
Yani nasıl desem, konacak dal arayışını
Ürkek bakışlarını, göz göz olmuş yüreğini
Ve her şeye geç kaldım serzenişlerini


Bu gün uzun uzun seni anlattım bana
Çaresizce çırpınan yürek sesini
Ne fırtınalar kopuyordu kim bilir içinde
Karanlık bir tünelde yol bulmaya çalışan ışık gibi
Dupduru halini,
Dokunuverseler ıslanacak olan kirpiklerini


Ve bütün bunlar bir çığlık, bir çığ gibi koptu yüreğimden
Sana hiçbir şey için söz veremeyeceğimi anladığım an
Olamayacağımı yazında, ayazında, baharında güzünde


İnan bu benim seçimim değil, inan nazımda değil
Keşke sen Karacaoğlan, ben Elif kız
Olabilseydik Ala Dağların doruklarında
Yaylamıza varabilseydik
Erim erim erimeseydi ciğerlerimiz


Bir bilsen nasıl bir azaptır bu
Darmadağın eder düşlerimi çaresizlikler
Öyle bir ateş ki yakar durur, yakar durur da
Nasıl bağlanır elim ayağım kör düğümlerle
Düğüm düğüm olur her bir zerrem nefes alamam


Bu gün uzun uzun seni anlatırken bana
Dilimin ucuna gelen sözcüğü söyleyemedim
Ne olur unut ve sevme beni demek istedim
Diyemedim.
Bilmiyorsun ki yüreğimin nasıl taşlaştığını.

“Ne olur unut...
Unut ve sevme beni…”


Hatice AK-31 Ekim 2012

 

 

 
Toplam blog
: 34
: 107
Kayıt tarihi
: 28.08.13
 
 

Biri doktor diğeri öğretmen iki erkek çocuk annesi kamuda ortadüzey yönetici ..