Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu güne dair...

Bu güne dair...
 

Olmam gereken yerdeyim artık..

Gidilmesi gereken yerlere gidildi ve gelecek yollara hazırlandı bedenim ...

Dün ile yarının arasında bir yerlerde, geçici durağımdayım benin içinde.

Yaşanması gerekenler yaşandı düne ait olanlar elbet .

Şimdi bakıyorum şöylece bir ardıma; ne satırlar karalanmış o anlar için kalp sancıları içinde.

Şimdi, hani yarınla dünün orta yerinde gülümsüyorum, derin bir nefes alıyorum .

Nicedir almadığım tazelikte misk kokan bir nefes....

Yavaşça bırakıyorum tuttuğum nefesimi.

İçim heyecanla doluyor ........

Yeni başlangıçların ve yarının heyecanı ....

Evet vakit tamam artık elveda bile demeye gerek yok !!!

Sadece geçmiş olsun diyorum .

Geçmiş olsun bir su berraklığında hatırla beni ..

Hımm birde unutmadan kana kana iç o sudan !!

Bir bardakda yetmez hani .................

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..