Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '11

 
Kategori
İzmir
 

Bu hatayı düzeltin Sayın Başkan!..

Bu hatayı düzeltin Sayın Başkan!..
 

Sayın Aziz Kocaoğlu, onayını almadan ve de bedelini ödemeden vatandaşın arsası elinden alınabilir mi?

 ''Olmaz öyle şey,'' diyorsanız buyrun hemşehrinizin sesine kulak verin:

''Aşağıda tapu bilgilerini yazdığım, Balçova ilçesindeki arsam İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından elimden alındı. Bundan birkaç ay önce tapuyla birlikte arsamın imar durumunu öğrenmek için Balçova Belediye'sine gittim. İmar servisindeki yetkili bilgisayardan tapunun bulunduğu yeri inceledikten sonra bana, 'Arsanızın bulunduğu ada, İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından ağaçlandırma sahası içine dahil edilmiş. O nedenle inşaat yapamazsınız,' dedi. Ne olduğunu tam anlayamamıştım. Ayrıntılı olarak izah edince durumun vahametini anladım. Benim zorluklarla taksidini ödeyerek sahip olduğum ve aksatmadan vergisini ödediğim arsama belediye el koymuştu. Üstelik bana haber vermeden ve bedelini ödemeden.

Tapu Bilgileri:

İli: İZMİR       İlçesi: BALÇOVA    Mahallesi: BALÇOVA

Pafta: 20L 4A     Ada No: 541     Parsel No: 2524

Bana inanmayan bu bilgilerle Balçova Belediyesi'ne gidip sorabilir''

Evet, durum aynen böyle,

Belediyeler, seçildikleri yerin sorunlarını çözmek için çaba gösterirler. Sorun yaratmak ve halkı mağdur etmek için değil...

Binbir güçlükle sahip oldukları gayrimenkulu keyfi kararlarla ellerinden almak vicdansızlıktır, günahtır!

O vatandaş ki;  kiradan kurtulup ev sahibi olabilmek için borç harç bir arsa almış. Taksitlerini çoluk çocuğunun rızkından keserek ödemiş. Üstelik vergilerini de hiç aksatmamış.  Arsasına ev konduracağı günün hayaliyle yaşamış.

........

Olmadı Sayın Başkan!..

Bu hatayı bir an önce düzeltin. Halkçı başkana yakışmaz bu tür uygulamalar.

 

 

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..