Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '13

 
Kategori
TV Programları
 

Bu oyuncularda star kumaşı var

Bu oyuncularda star kumaşı var
 

Geleceğin Starları


Televizyon ekranlarında varlığını kabul ettirmek için büyük savaşlar veren nice oyuncular var. Kimi senelerce oynadıktan sonra bir x projesi ile adından söz ettirebiliyor ve Starlık mertebesine çıkıyor. Kimi de tek bir dizi projesi ile çoktan star oluyor.

Son zamanlarda dizilerde oynayan oyunculara göz gezdirdim ve potansyellerini kendi bakış açım ile değerlendirmeye başladım. “Şu anda yan rollerde oynayan oyunculardan hangisi bir dizide başrolde oynayabilir ve o dizi tutar?” sorusundan yola çıktım ve şöyle bir liste çıktı karşıma…

Önce bayan oyunculardan başlayalım.

Hazar Ergüçlü - Simay

Hazar Ergüçlü – Simay

Kuzey Güney dizisin en ilginç karakterine hayat veren Hazar Ergüçlü, Kuzey Güney dizisi ile Türkiye’nin geniş bir kitlesine seslenmeyi başardı. Simay gibi kimsenin kolay kolay sevemeyeceği bir karakteri başarılı bir performansla sevdirmek kolay  değil. Hazar  Ergüçlü, hem oyunculuk yeteneği hem de güzelliği ile her hangi bir diziyi tek başına sırtlayabilecek kapasiteye sahip. Yani baş role terfi etse altından kolaylıkla kalkabilecek vizyona ve duruşa sahip görünüyor.

Dilara Aksüyek
Dilara Aksüyek

Bu sezonun bana göre sürprizi. İlk kez Evlerden Biri dizisi ile ekranlarda var olmuş ama ben kendisini Merhamet dizisinde tanıdım ve görür gözrmez de    “Kim bu kız?” dedim. Ekran ışığı ve güzelliği hemen insanın dikkatini çekiyor. Aynı zamanda çok zor  ve kilit bir rolü başarılı bir performansla  ortaya koyuyor. Merhamet‘in Şadiye’si Dilara Aksüyek anlaşılan o ki önümüzdeki sezonların vazgeçilmez ekran starlarından biri olacak.

Gonca Vuslateri

Gonca Vuslateri
Benim gözümde çok evvelden bir stardı ama izleyicinin kalbine girmesi için gudubet bir kadın tiplemesi çizmesi gerekiyormuş. Gonca Vuslateri soğuk ama gizem dolu bakışları ve olağan üstü oyunculuk gücü ile adından uzun yıllar söz ettirecek. Sadece komedi değil aynı zamanda çok iyi bir dram oyunucusu olan Gonca Vuslateri bana göre marka olacak oyuncular arasında yer alıyor.

Erkeler kategorisine bir göz gezdirelim…

Bu listede de yine  3 aday çıkardım

Gürbey-İleri
Gürbey İleri

Öncelikle Muhteşem Yüzyıl‘ın Şehzade Mehmet’i Gürbey İleri. Özellikle fiziği ile hem ülkemiz  hem de diğer ülke kızlarının dikkatini çeken Gürbey İleri, Muhteşem Yüzyıl ile çok önemli bir şans yakaladı. Hal böyle olunca bundan sonra ki projesi büyük olasılıkla bir başrol olacak. Şayet Kıvanç Tatlıtuğ veya Kenan İmirzalıoğlu gibi zamanla oyunculuğu da pekişirse  yapımıcların ilk tercih edeceği oyuncular arasında rahatlıkla yer alabilir.

Ali Aykut Yılmaz
Ali Aykut Yılmaz

Aslında çok fazla ortalarda dolanmıyor ama bana göre ciddi bir star ışığı olduğuna inandığım bir diğer oyuncuda Lale Devri dizisinin Kerem’i Ali Aykut Yılmaz. Şayet Ali Aykut Yılmaz bundan sonra ki projesinde kendini ortaya koyabilirse… bir kaç sene sonra star oyunuclar arasında ki yerini rahatlıkla alabilecek duruşa ve yeteneğe sahip görünüyor.

Mert Yazıcıoğlu 004
Mert Yazıcıoğlu

Karagül Dizisi, Mert Yazıcıoğlu için çok doğru bir projeydi. O yüzden şanslı olduğunu öncelikle vurgulamak gerekir. Yine fiziği ve ekran ışığı ile dikkat çekenler arasında yer alan genç oyuncu şimdilerde çok ilgi görüyor.

Ama kesin olan bir şey var ki oyunculuk adına daha çok fazla yol alması gerekiyor. Henüz çok genç ve bu konuda daha çok tecrübeye ihtiyacı var. Yine de sahip olduğu ekran ışığı şimidlik ona cömert davranacak gibi.  Işığın sönmemesi için   bundan sonra  doğru projelerde kendini geliştirdiğini göstermesi gerekli. Şayet bu yol alırsa… Oda adını Star oyuncular arasına rahatlıkla yazdırabilir.

Volkan Türkcan

vturkcan@televizyondizisi.com

https://twitter.com/yerlidizi

 
Toplam blog
: 57
: 3584
Kayıt tarihi
: 07.01.12
 
 

Ege Üniversitesi Bilgisayar Programcılığından mezun oldum. Bilgisayar ve İletişim sektöründe çalı..