Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '12

 
Kategori
Futbol
 

Bu pastan ötesi öbür Dünya !!!

Bu pastan ötesi öbür Dünya !!!
 

( Not : Nostaljiyi yani eskiyi hatırlamayı ve hatırlatmayı çok seviyorum... Çünkü böylesi bir davranış, bazı şeylerin unutulmaması gerektiğini bize yeniden hatırlatıyor... İşte, öylesi anlardan biri daha... Xavi ' nin en beğendiğim ve unutulmazlarım arasında yer alan, şiir misali sihirli dokunuşu... Hep beraber yeniden hatırlayalım dostlarım... )

Yazımın başlığını yazarken, acaba fazla mı abarttım diye düşündüm ister istemez… Çünkü alt tarafı bir maç diyecekler diye geçirdim içimden… Belki de bugüne kadar benzer paslardan onlarcası atılmıştır bir çok maçta…

Ama bana Xavi ‘ nin La Liga ‘ da Vallecano ‘ yu 4 – 0 yenerken 2. gol öncesinde verdiği pas, çok çok özel bir hareketmiş gibi geldi… Üstüne üstlük sadece bana değil herkese öyle gözükmüş ve ortalığı ayağa kaldırmış…

Nasıl kaldırmasın ki… O kadar kendiliğinden ve gündelik bir mucizeymişçesine gerçekleştirilen bir pas ki, gözlerinize inanamazsınız… Xavi, zaman zaman bu tür ilahi pasların altına imzasını atıyor ve bunu son derece sıradan hareketlermiş gibi kolayca gerçekleştiriyor…

Benim için bu pasın övgü dolu bir yazıya konu olmasının yegane sebebi budur… Reklamın, şişirmenin ve gösterişin olmadığı, işini yapıyor olmanın huzuru içinde gerçekleşmiş böylesi paslar, Tanrı ‘ nın hayata en yakın olduğu zamanların işaretidir bana göre…

Hani evreni yaratırken, Yüce Güc ‘ ün tek kelimeyle ” ol ” demesinin her şeyi yaratmaya yettiğini söyleyip dururuz ya, işte bu tür keyifli ve mucizevi anların da benzer ” ol ” deyişleri andırdığını düşünmüşümdür kendimce…

O yüzden bu eşsiz pasın bende bıraktığı etkiyi yazmadan edemedim ve o lezzetli anları sizinle bir kere daha paylaşmayı uygun gördüm… Haydi gelin o futbol ilahlarının das karıştığı keyif anına bir kere daha şahit olalım ve muazzam pasın tadına hep beraber varalım… İşte o dakikaların video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/bu-pastan-otesi-obur-dunya/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..