Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

Bu sabah güneş doğmadı

Bu sabah güneş doğmadı
 

Bu sabah güneş doğsaydı, deniz üzerinden doğarken fotoğrafları çekecektim. Bu zamanlarda İnebolu’da güneş denizden doğuyor ve akşam denizden batıyor. Limanın ucuna kadar yürüyüp, fenerin yanına gidecek ve oraya tripodu kurup ilk ışıkları yakalayacaktım. Ne yazık ki bu sabah İnebolu’da güneş doğmadı.

Sabah dört buçukta uyanıp, geç kalmamak için acele adımlarla dışarı çıkınca gördüm ki gökyüzü kara kara bulutlarla kaplı. Güneşin doğduğunu göstermemeye kararlı kara kara bulutlar. Geri döndüm, terasa çıkıp o kara bulutların fotoğrafını çektim.

Bir ölüm sessizliği vardı karanlığın içinde. Hafif bir rüzgarın ağaçlardaki hışırtısı geliyordu ara sıra. Ne dalgaların sesi vardı ne de kurbağaların çığlıkları vardı bu sabah. Güneş doğmasa da gün ağardı yavaş yavaş. Önce kargaların sesi duyuldu. Sonra horozlar ötmeye başladı. Kuşların cik cik sesleri kapladı etrafı bir anda. Ve insanların bağrışmaları karıştı. Yeni bir gün başladı.

Bunlar karanlığın, kara bulutların, günün ilk ışıklarının, gökyüzündeki kızıllığın fotoğrafları...

İnebolu 23-7-2004

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..