Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Bu şiirin adını siz koyun

Belki de, belki de giderim, hiç yaşamamış gibi seni, hiç düşünmemiş gibi...

Sussam, binlerce unutulmuşluk, bağıra çağıra yırtar kafamı,

Söylenmemiş sözleri düşünürüm, belki de, belki de susarım...

Sen benim diğer yarımsın, biliyorum yarım kalacaksın, şiirin o son mısrası gibi...

Şarabın dilsiz gülüşünden, yüzünde hiç bir kıpırtı olmadan, yüzüme bakacaksın,

Yüzüm yanacak, gözlerim kavrulacak , biliyorum , denizi düşleyeceğim....

Düşüme hep böyle düşüyorum, yaşamak oluyorum ansızın,

Çocukluğumu arıyorum, çocukluğumu arıyorum, ağlıyorum,

Bağıra bağıra şarkı söylemek istiyorum....

İmkânsız pusulara düştü sevilerim, aykırı bekleyişlere kurdum saatleri

Seni hala içimde büyütmeye devam ediyorum...

Kalbime, adımsız bir başlangıç saplanıyor, Avuçlarımdan sıyrılıp gidiyor düşlerim,

Pusularda aklımı, bir yalnızlık vurdu. Sesimde , Bir çığlık vardı , sustu......

Bir bilsem nereye gittiğimi ve bunca seni nasıl biriktirdiğimi. bir bilsem……..

Susmak delirtse de , boş vermek zincirlere , boş vermek sana……

Kayıp gittim bir asır önce, Kayıp gittim sevgili, Farkın damısın?

Büyüdük artık, Büyüler yok oldu, Sesleri kısılmış şarkıcılarız

Bir kadeh kaldı yuhalanmamıza,

Seni fondip yapıyorum, herkesi duyuyorum

Gidiyorum sevgili…

Aşk beni sevmedi anne.

Aşk beni sevmedi baba...

 
Toplam blog
: 4
: 627
Kayıt tarihi
: 05.02.08
 
 

Hayatı siyah beyaz olan tüm insanların hayatını renkli hale getirebilmek için tiyatro yazarlığı v..