Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Bu Vatan kimin ?

Bu Vatan kimin ?
 

Bu Vatan Toprağın Kara Bağrında Sıra Dağlar Gibi Yatanlarındır.

Bugün 18 Mart. Bundan 98 yıl önce bugün gerçekleşen Çanakkale Zaferi sebebiyle o gün ve daha sonraki günlerde Çanakkale'de ve yurdun daha bir çok yerinde aslanlar gibi savaşıp bu ülkenin özgürlüğünü bizlere bağışlayan aziz şehitlerimizi ve Aziz Atamızı anmak, onlara Rahmet dilemek istiyorum.

Geriye dönüp baktığımızda hepimizin ailesinde Çanakkale şehidi vardır. Hepimizin ailesinde Kurtuluş savaşında şehit veya gazi olmuş bir büyüğü vardır.

Ben bu yazımda Çanakkale savaşını, o savaşta ne kadar haklı olduğumuzu, ne zorluklarla o savaşı gerçekleştirdiğimizi anlatmayacağım. Bütün bu konuları anlatmayı tarihçilere bırakmak istiyorum.

Çanakkale savaşı, Çanakkale zaferi, Kurtuluş Savaşı konularında büyük büyük sözler de söylemek niyetinde değilim. Sonra bazı blogger arkadaşlar beni gerçekçi olmamakla, bazı şeyleri putlaştırmakla itham ediyorlar.

Bence esas gerçek bugün aziz vatanımızın her köşesinde özgürce nefes alıyorsak bunu o günlerde bizler için hiç sakınmadan savaşan ve bu çok meşru savaşı gerçekleştiren aziz ordumuza ve Başkomutan Mustafa Kemal'e borçluyuz.

O insanlar ki nasıl bir teknolojik imkansizlıklarla, aç, bir tas üzüm hoşafına, ayağında çarığı, üstünde giysisi savaş için yeterli olmadan sadece ülkeleri ve özgürlükleri için savaştılar. Bütün bunları unutabilir miyiz?

Çok söz söylemeye gerek yok bence. Bize bugünleri sağlayan bütün şehitlerimizi ve Aziz Atamızı saygıyla anıyor ve Tanrıdan rahmet diliyorum. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..