Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
Müzik
 

Bu yaşta bu ses! İnanılmaz!

Bu yaşta bu ses! İnanılmaz!
 

Adı Bianca Ryan... Henüz 11 yaşındayken ( geçen yıl ) katıldığı American Got Talent yarışmasındaki inanılmaz performansıyla adını duyurdu. Yarışmayı kazanıp 1.000.000 $ ın da sahibi oldu...

Bir arkadaşımın, "Melda bu sese inanamayacaksın" diyerek bana gösterdiği bir videoda keşfettim onu... Her izleyişimde tüylerin diken diken olmasının ne anlama geldiğini iyice kavradım. Çok etkilendim. Tıpkı dünyaca ünlü sanatçılar gibi, tıpkı Amerikan halkı gibi...

Amerika' da düzenlenen America' s Got Talent, namı diğer Amerikan popstarındaki ilk gecesinde, Jennifer Holiday' in, daha sonra Dreamgirls filminde de Jennifer Hudson ile hayat bulan " And I am telling you, I am not going" adlı şarkısını seslendireceğini söylediği zaman hiç kimse bu kadar etkileneceğini tahmin bile edememişti. Jüri üyeleri şarkı boyunca yerlerinde duramadılar. Ve her izleyende olduğu gibi ilk tepkileri İ- NA- NIL- MAZ! demek oldu. Şarkıya ve sahneye olan hakimiyeti 11 yaşındaki bir çocuk için çok fazlaydı. Bu yüzden kısa zamanda dünyanın gündemine oturdu. Yarışmayı kazandıktan sonra ilk albümünü çıkarttı.

Nice çocuk sanatçılar gördüm, boylesine rastlamadım. Umarım büyüdüğü zaman da bizi böyle büyülemeye devam eder.

Nasıl mı büyülendim? İzleyin ve siz karar verin...

Bu bir Jennifer Holiday yorumudur : http://www.youtube.com/watch?v=W3uvZGS0c8w&mode=related&search=


Bu bir Bianca Ryan yorumudur: http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs


Ve bu da Bianca' nın yarışma finalindeki muhteşem performansı: http://www.youtube.com/watch?v=VI-7K4H13IA&mode=related&search=


Yolun açık olsun Bianca :)


 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..