Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '12

 
Kategori
Müzik
 

Bu yıl ödüller fena...

Bu yıl gerçekten de müzik ödülleri fena nasıl olacak. Nasıl seçilecek, adil davranılacak mı?.. O kadarı hiç belli olmaz ama kıyasıya bir rekabet olacağı kesin.. Ben müziği içten dışa takip eden biriyim özellikle de ülkemizin müzisyenlerini ve buna dayanarak söylüyorum olağanüstü albümler çıktı. En çok da bu yıl daha da bir çoğalan aranjör, dj vs. proje albümler var.

Ozan çolakoğlu, Erdem Kınay, İskender Paydaş gibi birçok usta isimlerin çeşitli sanatçılarla yaptıkları albümler var. Yalın'ın albümünü bu yazıyı yazarken dinledim ve gerçekten hoş olmuş, Ebru Gündeş, Soner Sarıkabadayı, Mustafa Ceceli, Özcan Deniz vs vs say say bitmez. Galiba bu yaz hatta bu yıl beach clublar, barlar, discolar çalacak şarkı bulamayacak. Tabi bulamayacak derken karar veremeyecekler anlamında söyledim, e anlarsınız artık..:):)

Kısaca sadece Kral Müzik Ödülleri değil, diğer tüm müzik ödüllerinde albümler şarkılar sanatçılar fena kapışacak fenaa...:):)

 
Toplam blog
: 3
: 164
Kayıt tarihi
: 15.07.12
 
 

Yüksekokul okuyorum, müzikle uğraşıyorum, solistim, kendimi anlatmayı tanıtmayı hiç sevmem, kendi..