Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu yolu izlerseniz

Aylar önce elektrikçiye ampul almak için gittiğimde, o kadar pahalı bulmuştum ki fiatını, görevli bana"bunlar led ampul, düşselerde kırılmazlar, kolay kolay patlamazlar" demişti. Ve hatta" patlasa, yanmasa getirip yenisi ile değiştirebilirsiniz" demişti.

İnsan alırken patlasın, değiştireyim diye almaz tabii ki.

Aradan ya bir yıl, ya da iki yıl gibi zaman oldu, önce bir tanesi yanmadı, başka duylarda denedim, sonrada diğeri.

Birkaçgün çekmecede durdular o an düşünemedim, aklıma gelmedi. Gittim paşa paşa bir marketten ucuz ampul aldım (led).

Eve gelip ampulu takınca, yani parayı verince aklım başıma geldi. Çekmeceden ampulleri aldım, sonra o firmanın müşteri hizmetlerini aradım. Onlarda bir resmini çekip bize mail ile gönderirseniz, yenisini gerekli incelemeden sonra yaparız dediler.

İki gün sonra müşteri hizmetlerindeki konuştuğum kişi aradı. "Patlayan ampulunuz piyasada yok, yerine yakın bir modelinden göndersek olur mu" dedi.

Daha birşey yazmama gerek var mı?

Patlak ampullerinizi çöpe atmadan benim izlediğim yolu deneye ne dersiniz?

 

Sıhhatli günler diliyorum sevdiklerinizle

 
Toplam blog
: 29
: 81
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Dünya dolu malın olsa neye yarar!!! ..