Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bugün...

Bugün...
 

http://www.allposters.com/-st/Sung-Kim-


Bugün, içimde güller açıyor, mutluluk beni sarıp sarmalıyor.

Bugün, huzur denizinin berrak sularıyla yıkanıyorum.

Bugün, ruhum bir kuş kadar özgür.

Bugün, kalbimdeki çizikler son hızla iyileşti, kabuk bağlayan yaralar sıyrıldı, terketti bedenimi.

Bugün, güneş daha parlak, daha anlamlı ışıldıyor gökyüzünde.

Bugün, baktığım herşeyde olağanüstü bir güzellik gözüme çarpıyor.

Bugün, menekşelerim daha renkli ve daha parlak.

Bugün, hayat keyifli.

Bugün, içtiğim kahve daha lezzetli.

Bugün, içim içime sığmıyor.

Bugün, damarımda akan kan pırıl pırıl, enerjime enerji katıyor.

Bugün zamanın üzerime yüklemeye çalıştığı tüm yüklerden sıyrılıyorum.

Bugün, tazelendim.

Bugün, yenilendim.

Bugün, İçimde neşeli bir şarkı çalıyor sürekli.

Bugün, kendimi seviyorum.

Bugün, içimdeki çocuk kıpır kıpır.

Bugün, olağanüstü coşkuluyum.

Bugün, hayallerimi seviyorum.

Bugün, kurduğum hayatı seviyorum.

Bugün, hayat sürprzlerle dolu.

Bugün, içim içime sığmıyor.

Bugün, her zamanki kadar sıradan bir gün,

Bugün, olağanüstü hiç bir şey yok.

Bugün, mutluluğum nedensiz.

Bugüne anlam katan içimdeki mutluluk.

Bugün, herşeyi çok sevin ve siz de çok mutlu olun olur mu ?

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..