Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün, günlerden cuma!

Hayırlı güne denk geldi kararım. Belki de uzun süredir usul usul olan ses bugünün hayrından kuvvet buldu güçlendi, gür çıktı sesi.

Cuma günü, yani 16.01.2015 tarihine denk gelen Cuma günü ben köye taşınma kararımı aldım. Annem bu kararımı onaylamayacağı için de, öncelikle onun gönlünü hoş etmek istedim. Tam Cuma sala vakti onun evine gittim. Hayırlı cumalar dileyip elini öptükten sonra, uygun bir dille kararımı açıkladım. Hoşlanmadı ama herhangi bir fikir yürütmekten de kaçındı. Kendini sorumlu hissetmemek adına geri çekildi.

Evet, her önemli karar aldığımda olduğu gibi; şu anda yerimde duramaz bir haldeyim. Bu gün biletimi aldım, pazartesi Fethiye’ ye gidiyorum ve bir nakliye şirketi ile anlaşıp taşınacağım. İş bu kadar basit aslında; fakat kolay değil. Duygusal anlamda o kadar çok çalkantılı ki içim, resmen midem bulanıyor. Bu hallerimi hiç mi hiç sevmiyorum. Ayak işi yapıp gerisini AKIŞA BIRAKMAK BÖYLE ANLARDA İYİCE ZORLAŞIYOR BENİM İÇİN. Lütfen dualarınıza beni de ekler misiniz? Teşekkürler!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..