Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '14

 
Kategori
Dostluk
 

Bugün doğum günüm

Bugün doğum günüm
 

Aslında bazen neden yaşıyorum diye soruyorum. Dünyada halen savaşlar devam ederken ve bunlara seyirci kaldığımda, çocukların öldüğü bir dünyada yaşamak istemediğimi düşünüyorum. Neden insanlık kana doymaz. Neden tanrı bunları seyreder durur, hiç mi sıkılmaz dediğimde her şey değerini yitiriyor.

Ama sonra dünyada hiçbir ülkede hiçbir sokakta hiçbir evde savaşın olmadığı bir tek günü görmeden ölmemem lazım diye düşünüyorum. Dünya insan hakları gününde doğmak çok anlamlı, haklıların haklarını aldıkları bir dünya  görmeyi hak ediyorum, diyorum eğer dünyada öyle bir gün olacaksa ben o günü görmeliyim. Bin yıl sonra da gelse de o zaman, o zamana kadar beklemeliyim, yaşamalıyım ve görmeliyim diyorum.

En az 96 yaşıma kadar yaşamalıyım diyorum tıpkı babaannem gibi, torunumun sırtımı yıkadığı, saçımı kestiği, yaşlılıktan uzayan sakallarımı aldığı günleri görmek istiyorum. Aklım bazen gitse de öğrencilerimin kulaklarına küpe takabildiklerimin arada bir beni hatırladığı; işte benim canlarım dostlarım dediğim bir ortamda hayata gözlerimi yummayı diliyorum. Bu doğum günümde, doğum günümü kutlayan canlarla, dostlarla birlikte yaşlanmak hem de tam bu 2014 yılını hatırlamak istiyorum. Mümkünse bin yıl sonrada olsa birlikte o barış gününde sizlerle hepinizle beraber bu günleri konuşmak anmak istiyorum. Mümkün değilse doksan küsürlü yaşlarımda Alzhemier’a çare bulunmamışsa da az çok sizi hatırlayarak titreyen ellerimi sizlerle birleştirmek istiyorum. Hepinize sevgilerle iyi ki hayatımda varsınız. Şunu iyi biliyorum ki her biriniz hayatımda bir sebeple varsınız ya bana bir şey öğretmek, yada yaşatmak için hepinizi ayrı ayrı kucaklıyorum benim değerli arkadaşlarım, dostlarım, yakınlarım, akrabalarım.

 

 
Toplam blog
: 21
: 1610
Kayıt tarihi
: 21.02.13
 
 

Ankara Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik alanında lisans ve yüksek lisanımı yaptım..