Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün Dünya Gönüllüler Günü! En Gönüllü Benim!

Bugün Dünya Gönüllüler Günü! En Gönüllü Benim!
 

TEGV(Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı) GÖNÜLLÜSÜ OLMAK!

En gönüllü benim!

Hepimiz bu sloganla başladık gönüllü olmaya.

Çok değil, birkaç ay önce, şehirde dolaşırken gördük ilanı.’ Üniversitede okuyan öğrenciler, Gönüllü arıyoruz.’ yazılı. Aradık İpek ile ilandaki telefon numarasını. Üniversite öğrencisi değiliz ama üniversite mezunu ev hanımlarıyız, bize de yer var mı? diye sorduk. Son derece enerjik bir ses; elbette, tanıtım toplantımıza gelin lütfen hafta sonu dedi. Hafta sonu gelene dek biz aramıza Ülkü’yü de kattık. Ülkü, İpek, ben… Bir hafta sonu ateşböceği tırında yapılan toplantıya katıldık.

Tanıtım toplantısından, bizim gibi gönüllü olmak için gelen üniversite öğrencilerinin enerjisinden ve tabi ki bu işi 'iş' olarak değil, tüm gönlü ile yapan ‘en gönüllü’ Murat Sosyal’ dan çok etkilendik. Biz üç arkadaş, o gün resmen gönüllü olmaya karar verdik!

Bugün, Dünya Gönüllüler Gününde TEGV biz gönüllülülerine gönderdiği teşekkür mektubu ve her zaman elimizin altında olacak logolu bir fincan ile bizleri onurlandırdı. TEGV logolu pastamızı kestik, teşekkür mektuplarımızı aldık, arkadaşlarımızla ‘gönüllü olmak’ keyfine vardık.

Hani derler ya: Anlatılmaz, yaşanır!

Gerçektende anlatamıyorum, ama yaşadım!

Sözün özü, eğer gönüllü olmak için en ufak bir fırsat geçerse elinize, mutlaka değerlendirin bu şansı. Ekte Muğla’nın TEGV gönüllüleri ve tabi ki mektubum ve altın kupam Yanyana altın kızlar;) İpek, ben, ülkü yani... Ha birde unutmadan, hani gönüllü olmak isterseniz www.tegv.org Tel: 0216 492 32 32 UNUTMAYIN!

Bir çocuk değişir, Türkiye değişir!

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..