Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bugün hangi yüzümü taksam

Bugün hangi yüzümü taksam
 

Sabah kalkınca aynanın karşısına geçer yüzümüzü inceleriz. Bu inceleme yüzümüzle sınırlı değildir çoğu zaman.

Gömleğimizin, ayakkabımızın, çorabımızın uyumlu olup olmadığını anlamak için döner dururuz hep. Beğenmediğimiz bir kıyafeti değiştirmek mümkündür de yüzümüzü değiştirmek mümkün değildir

Yüzümüzdeki ifadeyi değişitrmek için bazen dakikalarca oylanırız hatta yüzümüzü, burnumuzu, kulaklarımızı çekştiririz; ama nafile....

Böyle durumlarda bazen şunu düşünürüz: Keşke organlarımız takma olsa. Neyi beğenmedim bugün: burun...Hemen başka bir burun tak. Seçmece bunlar: kemer burun, fındık burun, patlıcan burun, Filiz Akın burnu...

Neyi beğenmedin: dudak...Hemen istediğiniz dudağı verelim. Bugün size kiraz dudak gider ; sevgilinizle buluşacaksınız; yok yok bugün size ince , üstü yukarı kalkık bir dudak verelim; toplantınız var. Biraz ukala ve kendine güvenen bir tip sergilemeniz lazım.

Neyi beğenmedin: diş...Efendim hemen değiştirelim. Ne öyle kazma gibi...Size inci gibi bir diş takımı verelim güldükçe herkes size hayran kalsın.

Neyi beğenmedin yüz....Seç seç al.. Seksi bakan yüz, masum yüz, ciddi yüz...

Ben bunların hepsini denedim efendim...Denedim de tek sorun dün taktığım yüzü bugün unutuyorum...

 
Toplam blog
: 19
: 594
Kayıt tarihi
: 07.06.08
 
 

1964 yılında Ankara'da doğdum. 70'li yılların gecekondu ortamında büyüdüm. Ortaokuldan itibaren gars..