Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '09

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Bülent Altınkaya kimdir?

Genel alışılmış şekilde kendimi anlatırsam, 26 Ağustos 1979'da İstanbul'da doğdum. Marmara Üniversitesi Çalışma Ekonomisi bölümü mezunuyum. Mezun olduğum bölümle ilgili kısa bir süre çalıştıktan sonra bunu bırakarak, tamamen 13 yaşımdan beri hep içinde olduğum insan yapısını incelemek ve duygu, dönüşüm süreçlerini farketmek yönünde çalışmalara yöneldim.

O yüzden mezun olduğum Çalışma Ekonomisi, sadece zihinsel bilgilerle dolu yüzeysel 4 yılı içerirken, şu anda fiili olarak yaptığım Farkındalık ve Duyguları dönüştürme yöntemleri ise benim hayatımı ve deneyimlerimi toplayan 15 yılı içermekte.

13 yaşımda başladığım Ben Kimim? Burada ne yapıyoruz? Nereye gideceğiz? sorgulamalarıyla çıktığım yolda önce tasavvuf ile karşılaştım ve hala da o engin deryanın içindeyim. Daha sonra nefes çalışmaları, vücutta ki enerjiler, bilinçaltı yöntemleri, duyguların oluşum süreçlerinin algılanması, nasıl dönüştürüleceğinin farkedilmesi yönünde bir çok yöntemi, uzmanlarından öğrenerek yoluma devam ettim. 2000 yılından itibaren Kişisel Gelişim alanında eğitimler ve Bireysel seanslar vermeye başladım. Türkiye'de duyulmayan bir çok tekniğin de duyulmasına ve öğrenilmesine katkıda bulundum.

Çıktığım yolculukta;ilk önce depresyon, duyguların dalgalanması, korkular, kaygılar vb. bir çok sorunla bizzat kendim yüzleştiğim ve dönüştürdüğüm için, aktardığım bilgiler tamamen deneyimseldir. Sadece zihinsel yada mantığı doyuran yüzeysel bilgiler değillerdir. O nedenle karşımdaki kişinin durumunu daha iyi anlama ve işe yarayabilecek yöntemleri daha iyi sunabilme olasılığına da sahibim.

Öğrendiğim teknikleri harmanladığım ve temel yapılarını iyi bildiğim için hepsinin özü olan basit yapıyı aktarmaya çalışmaktayım. Bu sayede, yöntemleri öğrenen kişilerin bunları hayatlarına adapte etmeleri daha da kolaylaşmakta.

Farkındalık ve Kendini Bilme yolunda, en güzel ve kolay şekilde kendinizden kendize yolculuk yapmanızı ve bütün yolculuğun TEK adımda başlayıp bittiğini farkettiğiniz anın gelmesini dilerim.

Sevgi ve Selam,
Bülent Altınkaya

 
Toplam blog
: 46
: 881
Kayıt tarihi
: 11.01.09
 
 

Emotional Freedom Techniques (EFT), Deep PEAT, Bilinçaltı Enerji Salınım Tekniği (BEST), Sedona Yönt..