Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM

http://blog.milliyet.com.tr/edebi

19 Mart '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Bundan sonrası yalnızlık

19-3-2008 12:45

Hiç kimseye hayrım yok,

Bir kuru çekirdeği nar etmem bundan sonra

Kalmadı coşku, heves döndü küle

Artık nafile, <ı>nâr etmem bundan sonra

Geçti gönlüm hevesi

Aldım hayattan dersi,

Bundan sonrası, ölüm ötesi

Bir zalimi gönlüme yâr etmem bundan sonra

Ağlamışım, gülmüşüm

Yaşandı, bitti her düşüm

Yıkıldım, gayri düştüm

Zalimlere dünyayı dar etmem bundan sonra

Olmasa da ocağımda bir yavan aşım, olayım hür

Bulursam bir kuru ekmeği, tuz katıp arasına,

Nasipse üstüne de bir yudum su, …şükür

Kızılcık şerbetine kar katmam bundan sonra

Unutuldum, alkışlar kesildi ağırdan,

Kan damlıyor eskimiş yaramdan

Ses yok artık meydanda naramdan

Alıştım yenilgiye, ar etmem bundan sonra

Felekten aldım boyum ölçüsünü

Söyledim, son ati türküsünü

Neylesem kaybettim artık her oyunu,

Yüzde bir ihtimale zar atmam bundan sonra

Kalmadı bende tasa

Bin gün daha yaşasam da

Kapattım ömrü satır başlarında

Ne bir eksik ne bir fazla

Anca idare eder giderim, kâr etmem bundan sonra

Kimsem yok imiş,

Anladım ki, yalnızım, hiçim

Büküldü belim, değişti biçim

Bunca karardıktan sonra içim,

Gün doğmuş doğmamış dert etmem bundan sonra

Ahmet Ünal ÇAM

 
Toplam blog
: 63
: 411
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM 1967 Çankırı doğumluyum. Hayatımın çoğu Ankara'da geçti. Kamu'da çalışı..