Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Bunlar değer mi? Değer

Bunlar değer mi? Değer
 

Bakma bana öyle, evet!!
Bunlar değerlerim benim,
Kimi ayakta tutuyor, kimi
Beni seni camiamı temsil ediyor..!
                  ****
Nasıl onunla dalaşmam,
Oturmam, eğitmem ki..!
Okumuş! Biraz cahil ama,
Beni seni camiamı temsil ediyor..!
                ****
Ben mi? Yok okumadım, ama!
Ahi evran büyüttü beni, usta!
Aşı, taşı, sofrayı, iti, biti bilirim!
Beni seni camiamı temsil ediyor..!
               ****
Yürürken atasının adı ile
Hava atar, sanırsın melek,
Kavununa iki vursan kelek, 
Beni seni camiamı temsil ediyor..!
                 ****
Bende biliyorum temiz kalpli,
İçsel hesabı yok, edep kâmili,
Nehc belağ bilmiyor, yönü sad,
Beni seni camiamı temsil ediyor..!
              **** 
Mısırın yaması ek canı!
Yuzarfini bilir misin kim?
Hiç düşündün mü Yakubu?
Hazan, ezan, çan İslam’ı temsil ediyor..!
               ****
Folklorik büyümüş oğul, defteri o hoş, 
Muhammed Ali den almış hakikati,
Yusuf Bekir’in, Ayşe Mehmed’ini biliyor.
Ama İslami değerler potada ayırımsız eriyor. 
Beni seni Müslümanlığı, ser’i temsil ediyor, hale bak..!

 

<*>pardon<*>

...........................önce Âdemi insan ol.

............................sonra düşün dindar ol.

............................felsefik düşünce dil kesse,
............................hakikat düşün Allaha sığın 
............................güdülme, yani! Sen sen ol.

Göl evi restuarant, Seyhan göl kenarında…                            

                                  Adana/2015

                              

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..