Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Bunlar reklam kokan hareketler

Bunlar reklam kokan hareketler
 

milliyet ten.


Reklamın iyisi kötüsü olmaz kardeşim. Reklamcı yaptığı işte başarılı olmak için bazı metodlar kullanır.Bunların başında yaratıcı metod gelir.Hayal kurabilmek bunu gerçeğe uyarlayabilmek ve inandırıcı olabilmek gibi özelliklere haiz olan kişi diğerleri tarafından izlenecek , takip edilecek bir başka deyişle etkili olacak reklamlar ortaya çıkarır. Mesela reklamda gördünüz; 29 kupona dev 3+1 ses sistem " Bilmem né " gazetesiyle yarın bayinizde.Sakın kaçırmayın kaçırırsanız altınıza kaçırırsınız. Bizim bayimiz yok abi ne olacak? Olsun bul bir bayii al çabuk dedim sana. Sonra sabırla sükunetle biriktiriyorsun abijim kuponcukları. Eee noldu? Aldın mı 3+1 ses sistemini ! Yaa şeyy abi aldım ama tilivizyondaki gibi kocaman çıkmadı kıç kadar şey bu yaa. Kandırıldık resmen ühühühhhhühhüü :((

Reklamlara inanma sen de kardeşim. Yalan hepsi yalan ! Seni keklemişler kardeşim maalesef. Şimdi al o kocaman ( !! ) ses sistemini git doktora sinir sistemlerini göster bozuldu ya ! Üstüne de soğuk bir su versin bardakla sana doktor. Hani reklamı da varya .

Reklam, pazarlama nın dört bileşeninden biri olan tutundurmanın içinde yer alır.Pazarlamanın diğer bileşenleri ürün, fiyatlandırma ve dağıtımdır.

Günümüzde Philip Kotler sayesinde Satışa dayalı anlayışı (ürün-fiyat-yer-tanıtım), Kotler'in müşteriye odaklı anlayışı, 4C'ye (müşteri için değeri-müşteriye maliyeti-kolaylık-iletişim) kaymıştır.

Reklam pazarlama ağı içinde belki de en geniş yere sahiptir.Ürünün doğumundan pazara sürülmesine kadar olan süreçte önemli rol oynar.Ürüne aşinalık kazandırılması, tanıtılması ve kullandırılması amaçlarını güder ancak ürün odaklı olması şart değildir. Reklam, markaya değer katmak, markayı konumlandırmak, marka farkındalığı yaratmak, kurumsal olarak izlenim, imaj ve itibar oluşturulmasına yardımcı olmak adına da kullanılabilir.İyi bir reklamın özellikleri şöyle olmalıdır:

İlgi çekici
Şaşırtıcı
Özgün
Bir kere kullanmaya yönlendirici

Bu kadar reklam hakkında bilgi verdikten sonra bununla ilgili komik Reklam Geyiklerini sizler ile paylaşmaktan zevk duyarım. Eee duyarlı olmak başka birşey...

Reklam Geyikleri

Ekmeğinize margarin sürüp yediğinizde hemen neşelenip, göbek atmazsınız.

Bir yeriniz söküldüğünde Ayşe Teyze'yi boşuna beklemeyin. O muhtemelen şu sıralarda ozon tabakasındaki yırtıkla meşguldür!

Traş bıçakları hep "sinekkaydı traş" sloganıyla tanıtılır. Bir sineğin bugüne kadar bir erkeğin çenesinden kayıp düştüğüne tanık olunmamıştır.

Otoparkta sadece saçlarınızı sallayarak otomobilinize yer bulamazsınız. Olsa olsa tecavüze uğrarsınız!

Adam eğer mobilyaları rahat bulup, yalnız başına yaşadığı adadan kurtulmak istemiyorsa kesin cinsel bir sapkınlığı var demektir.

Anneler, çocukları mutfağı talan ederken tavanda dolaşmaz. Tavan süpürgesiyle çocuklarını döver!

Sabun ile yüz kırışıklıkları ancak fotoğraf üzerinde yok edilebilir!

Hülya Avşar tanımadığı kolejli kızların çantasını karıştırmasına asla izin vermez.

1.80'lik İtalyan dilber sırf saçlarınız kabarık olduğu için "Giovanniii!" diye çığlık atıp, kolunuza girerek sizi evine götürmez.

Somurtan sevgilinizi bir kasa gazoz alıp, güldürmeye kalkmayın. Hepsini kafanıza yersiniz.

Kaynak Yardımcı Yazı : http://www.mizahdelisi.com/reklams.htm

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..