Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
İnançlar
Okunma Sayısı
1064
 

Burçlara inanmaya başladım.

Burçlara inanmaya başladım.
 

Erkeğinizi hangi burçtan seçmelisiniz?


Burçlar konusuna pek inanmadığım için ne günlük falımı okur ne de burçla ilgili konular dikkatimi çekerdi.Termal toplantımızdaki son gün lobide, sevgili Bülent Göncü, Cansın ve Rosemoon'un yengeç burcu hakkında konuşmaları o kadar dikkatimi çekmiştiki (ben de Yengeç'im bu arada) , her ikisi de Mars'ın , Venüs'ün etkilerinden bahsettikçe önceleri pek algılayamadığım ancak daha sonraki, Bülent bey'in bu konudaki uzman görüşlerini açıklamaya başlamasıyla burçlara ilgim başladı çünkü o günkü konuşmalarda konuşulanların çoğu bana da uyuyordu.
Yeni tanışmalarda genelde bayanlar sorar ''hangi burçtansın?''Ben şimdi anladım ki burcunu öğreneyim ona göre seninle anlaşıp anlaşamayacağımıza kara vereyim diyorlarmış demek.Bakalım hangi burçtaki bayanlar, hangi burçtaki erkeklerle anlaşabiliyorlarmış.

KOÇLAR için en ideal burç ; Terazi ya da yay erkekleriymiş.
Renkli giysiler içindeki bir erkek koç burcu kadınlarının gözdesi olabilirlermiş. Bu erkekleri canlı müzik çalan bir barda, dans pistinin tam ortasında bulabilirmişsiniz. Niçin koçlara hitap ettiklerine gelince;Eğlenceli ve renkli kişiliği ile, her zaman için lider olmayı seven koç kızını mutlu edermiş.

BOĞALAR için en ideal burç; Başak ya da oğlak erkekleriymiş.
Anneleriyle tanıştırabilecekleri erkek istermiş, boğa kızları. İş adamı gibi temiz pak giyinmiş erkekler tam onlara göreymiş. Onları bir bankta oturmuş bir gazete okurken bulabilirmişsiniz.
Niçin boğalara hitap ettiklerine gelince;Boğa kızı bu erkekle kendini önemli ve güvenli hissedermiş. Bu tip erkekler boğa kızları için vazgeçilmezmiş.

İKİZLER için en ideal burç: Koç veya başak erkekleriymiş.
İçecek reklamlarındaki kaykaya binen erkekler gibi giyinmiş bu erkek, tüm salaşlığına rağmen aslında üstündeki kıyafetler marka kokarmış.Spor malzemeleri ve marka kıyafetler satan tüm dükkanlarda onu bulabilirmişsiniz.
Maceraperest ikizler kızı, bu erkeklerin uçuk kaçık tipler olduğu için tam onlar ahitap ederlermiş.

YENGEÇLER için en ideal burç: Akrep ya da koç erkekleriymiş.
Cesur ve gizemli bir havası varmış, ayrıca seksapellik de bu erkek için çok önemliymiş.
Onu dükkanların vitrinlerinde kendini izlerken yada kendisine daha gizemli bir hava vermek için gözlükçüde tüm gözlükleri denerken bulabilirmişsiniz.
Niçin yengeçlere hitap ederlermiş?: Karamsar olan yengeçlere, bu kendisiyle zıt erkeğe hemencecik aşık olurmuş çünkü kendisinde bulunmayan her şey bu erkekte varmış.

ASLANLAR için en ideal burç: Kova ya da ikizler erkekleriymiş.
Hiçbir zaman gardrobundaki giysiler için fazla para harcamazlar fakat üstündekileri kendisine yakıştırmayı çok iyi bilirlermiş.Çok çeşitli şeyler giyerlermiş.Salaş kasetçilerde, yada ayaküstü bira içilen barlarda bulabilirmişsiniz.
Gösterişi seven aslan kızları için, yanındaki erkeğin değişik kıyafetler giymesi önemliymiş. Aynı zamanda çapkınlığıyla ünlü ikizler ve kova erkekleri aslan için idealmiş.

BAŞAKLAR için en ideal burç: Boğa yada oğlak burcu erkekleriymiş.
Giyimine özen gösteren bir erkekmiş. Giydiği şeyler marka olmayabilir fakat temiz ve ütülüymüş.
Sinema ve tiyatrolarda bulabilirmişsiniz. Temiz, düzenli ve güvenilirmiş.Zeka ve espritüellik kalmışsa bu erkek başak burcu kadını için idealmiş.

TERAZİLER için en ideal burç: İkizler ya da koç erkekleriymiş .
Parlak renklere bayılır ve dikkat çekici bir yönü varmış. Eğlenmeyi çok sevdikleri için onları çılgın gece klüplerinde bulabilirmişsiniz.Onu ellerinde tutmak için tüm bilgilerini bu erkekte yoğunlaştırır, sonunda da aşık olurlarmnış.


AKREPLER için en ideal burç: Balık ya da yengeç erkekleriymiş. (ben Yengeç'im bu arada!)
Bol kıyafetleri, tatlı gülümsemesi ile her akrep kızını etkilermişiz. Duygusal, içten, sevecen ve güven vericiymişiz.
Sessiz, yumuşak müzik dinleyebileceği cafe barlara takılırmışız. (BEN BURADAYIMMMMMM! )
Katı görünüşüne rağmen, aslında akrep burcu kızları duygusal ve hassastırlar. Bu tip erkekler, onların içindeki duygusallığı öne çıkarırmış.(Kesinlikle çıkarırım)

YAYLAR için en ideal burç: Yengeç ya da terazi erkekleriymiş. (ben Yengeç'im bu arada!)
Fazla dikkat çekici giyinmese de kendine baktıran erkekler tam yay kızlarına göreymiş.Haydi Yay kızları bekliyorum...
Bu erkekle kütüphanede karşılaşabilirmişsiniz. (BEN BURADAYIMMMMMM! )
Bu erkek, yay kızının çılgınlıklarını anlar ve onu komik duruma düşmekten kurtarır.(Çok anlayışlıyız çokkk)

OĞLAKLARLAR için n ideal burç: Başak ya da kova erkekleriymiş.
Doğal ve pratik bir giyim tarzı olmalıymış.Spor yapmayı çok sevdikleri için onları sosyete spor klüplerinde bulabilirmişsiniz.Tabiri caizse oğlak kızlarının azgınlığı, bu erkeklerde de varmış ta ondan. (Yengeçler de de varrrr!)

KOVALAR için en ideal burç: Aslan ya da yay burcu erkekleriymiş.
Havalı, kendinden emin, dünyayı umursamaz görürlerlermiş. Barlarda ya da çılgın partilerde bulabilirmişsiniz.
Çapkın kova kızları, bir erkeğin vurdumduymaz tavırlarıyla yola gelirlerlermiş. Bu erkeğe ilgi göstermedikçe ilgi görmeyeceklerini bilirlerlermiş.

BALIKLAR için en ideal burç: Aslan ya da akrep burcu erkekleriymiş.
Beni seven olduğum gibi sevsin bir erkek tipiymiş bunlar. Kendisi zaten öyle şirinmiş ki, pahalı giysilere ya da güzel kokulara ihtiyacı yokmuş. Stand-up komedilerde yada talk-showlarda rastlayabileceğiniz bir tipmiş bunlar.
Duygusallıktan balık kızını uzaklaştıracak ve hayattan zevk almayı öğretecek erkek aslan yada akrepmiş.(Yengeçler deeee!)
Demekki neymiş?Akrep ve Yay kızları Yengeç için uygunmuş!Bundan böyle ilk soracağım soru ''Burcunuz nedir?''olacaktır.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bana ne senin burçlarından! Memleket meseleleriyle, Bowlingle ilgili yazılar yazsana!:))) İlhami'ciğim, sen kadınları erkeklere göre analiz eden kitaptan almışsın bunları. Mesela İkizler kadını başak erkeği ile anlaşırmış. Yok yaaa, inanma! Zeynep Hanım nasıl kovalardan kaçarsa ben de başaklardan kaçarım. Gerçekten yeni tanıştığım bayanlar BAŞAK Burcu'ndansa uzak dururum. Onlarla anlaşmam mümkün değil. Bazı kendini akıllı zanneden suratlarında meymenet olmayan hoca bozuntuları çıkıyor tv ekranlarına. O günah, bu günah! Burçlara inanmak da günah diyorlar. Aslında kâinatı yaratan Allah, burçlarla ilgili bölümü niye bizi etkileyecek şekilde yaratmamış olsun? Ben İkizler Burcu'nun tüm özelliklerini taşırım. Sadece, burç deyince kalıplaşmış insanlar çıkmıyor tabii ortaya. Eğitim durumu, aile terbiyesi, yaşadığı ortam da etkiler. Mesela babası çöp toplayarak aile geçindiren bir çocuk ile sırça köşklerde yetişen bir çocuk aynı burçta da olsalar farklı özellikler taşırlar. Selam ve sevgiler.

Mustafa Mumcu 
 12.04.2008 11:06
Cevap :
Abi senden bu konuda ders almam lazım bana hangi burçlar uyar diye :) Geldiğinde uzun uzun anlatırsın.Çok sağol.İyiki varsın.  14.04.2008 9:01
 

"Ey blog yazarı" başlıklı yorumu yazan kişi bana kahkaha attırdığı için kendisine teşekkür ederim. Yalnız ona sormak lazım, hangi konu ilgisini çekiyorsa söylesin ki biz de yanlışa düşmeyelim. Sevdiği konularda yazalım. Durup duruken fırça yeriz falan, canımız sıkılmasın. :)) Sevgiler.

Nilgün Akad 
 11.04.2008 21:06
Cevap :
evet Nilgün hanım sordum ama yanıt alamadım ,siparişle blog yazılırrrr :) Harikasınız,teşekkürler.  12.04.2008 9:22
 

Ne yapalım yani burçlara inanmaya başladıysanız.Bana ne ki bundan?Sevgiler ve saygılar...

oku-düşün-yaz 
 11.04.2008 11:53
Cevap :
size neyse okumadan geçersiniz.  11.04.2008 12:19
 

Yengeç'in genel özelliklerini taşımanın haricinde, burçlar konusunda araştırma yapmamıştım. Sevgili Bülent Bey anlattıkça, konumları sıralayınca şaşırdım gerçekten. Demek ki sırf burcu söylemek yetmiyormuş İlhami Bey :)) işimiz zormuş kısacası. Elinize sağlık, sevgilerimle...

ROSEMOON 
 11.04.2008 11:04
Cevap :
valla o gün ilk defa burçlar konusuyla bu kadar yakından ilgilendim,ilginç tarafı Cansın ,senin ve benim de yengeç olmamızmış :)İşimiz çok zor çokkkk ama ben bu konud aihtisas yapacağım ve burçlardan doğru kişiyi bulacağım :) Çok teşekkürler.  11.04.2008 11:22
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 57
Toplam yorum
: 372
Toplam mesaj
: 71
Ort. okunma sayısı
: 2813
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

17 yıldır uluslararası firmalarda yöneticilik yaptım. Bunun yanında şirketlere satış, yöneticilik, k..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster