Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Bürokrasiyi kaldıran daire Düzce Vatandaşlık ve Nüfus Müdürlüğü

Bir kamu çalışanı olarak benim de diğer resmi dairelerde zaman zaman işim olmaktadır. Bazen normal şekilde işim yapılmakta, bazen de gereksiz bürokratik engellerle karşılaşmaktayım.

Yeşil pasaport almaya karar verdim ve Akçakoca Emniyet Müdürlüğüne gittim. Pasaport alma işlemlerini Düzce Emniyet Müdürlüğü yapıyor dediler. Düzce Emniyet Müdürlüğüne gittim. Pasaport birimindeki polis memuru, nüfus hüviyet cüzdanınızın mührü okunmuyor, bunu değiştirmeniz gerekiyor, dedi. .İçimden acaba memur bana zorluk mu çıkartıyor diye düşündüm, Nüfus Müdürlüğü'ne giderken işimin bugün bitmeyeceğini, yarın da Düzce'ye gelmek zorunda kalma ihtimali moralimi bozmuştu.

Nüfus Müdürlğü'ne girdiğimde duvarda asılı bir pano dikkatimi çekti. Panoda yapılacak işlemler ve bitirme süreleri yazılıydı, şaka gibi geldi bana, hiç devlet dairesinde böyle birşey olabilir miydi? Bankoya yöneldim, durumu anlattım, doğru dedi, yeniden kaplama yapıldığında mühür siliniyor. Demek polis memuru doğru söylemiş. Memur çok kısa sürede işlemini yaparak yandaki memura gönderdi, o memur da kısa sürede işlemini yaparak yeni nufus cüzdanımı onaylanmak üzere başka yetkiliye gönderdi, hemen imzalanarak 3- 4 dakikada işim bitmişti. Şaşırmıştım bir o kadar da memnun olmuştum.

Marifet iltifata tabidir demişler, Düzce Vatandaşlık ve Nüfus Müdürlüğü'nün başta müdürü olmak üzere tüm memurlarına teşekkür ve tebriklerimi sunuyorum, darısı bizim dairelerin başına diyorum.

İsmail Kaya

Akçakoca 22 mart 2011 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..