Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Bursaspor geliyor!

Bursaspor geliyor!
 

Evet, Bursaspor geliyor.Trabzonspor'dan sonra yeni bir devrim yapmaya, lige yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor. Kentinden, taraftarına, futbolcusuna, yönetimine herkesin odak noktası şampiyonluk. Hakettikleri de aşikar.

Peki bu başarının altında ne yatıyor; İnanç... Bursaspor'un Denizlispor'la oynadığı maçı izleyemedim. Sonrasında özet görüntülerini izleyebildim. Ama biliyorum ki, Bursaspor aynı çizgisini koruyor, kollektif futbol oynuyor ve sadece 'futbol' oynuyor. Saha dışındaki etkenlere aldırış etmiyor. Bursaspor'u kamçılayan en büyük etken muhteşem taraftarı. Her maçta stadı dolduruyorlar, sonuç ne olursa olsun son dakikaya kadar desteklerini sürdürüyorlar. İnanç demiştim, Bursasporlularda inanıyor tıpkı 'adam gibi adam' Ertuğrul Sağlam gibi.

Bursaspor'da fark yaratan yerli oyuncular var. Ozan İpek, Sercan, Turgay, Hüseyin, Ali Tandoğan, Volkan Şen, Ömer, İbrahim ve son olarak genç İsmail Odabaşı... Bunlar sadece Türk oyuncular, bu liste uzayıp gider. Ozan İpek'in dün attığı muhteşem gole de değinmek istiyorum. O nasıl kontrol, vuruş, zeka ve estetik, herşey var. Sercan'ın attığı golde tam bir kontratak golü. Böyle hızlı ve yetenekli oyuncularınız varsa böyle goller atmanız kaçınılmaz.

Önce Sivasspor, sonra Bursaspor... Umarım Bursa'nın sonu Sivas gibi olmaz. Bu sezon, artık Bursaspor'u destekliyorum koyu bir Galatasaray taraftarı olarak. Ertuğrul Sağlam'a, futbolculara ve Bursa taraftarına bize bu zevki yaşattıkları için teşekkür ediyorum. Umarım sezon sonunda Bursa şampiyon olur ve transferlere milyon eurolar akıtan 'üç büyükler' ne yaptığını sorgular.

Saygı ve Sevgilerimle,

Arda Özcan

 
Toplam blog
: 16
: 691
Kayıt tarihi
: 22.05.07
 
 

1994 yılında doğdum. İlköğretim öğrencisiyim. Hergün yeni birşeyler öğreniyorum. Milliyet Blog yaz..