Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Magazin
 

Buse Tezcan

Buse Tezcan
 

Buse Tezcan


Gencecik, pırıl – pırıl bir oyuncu…

Buse Tezcan’ı, benim yazdığım TV filmi olan Evlat’ta tanıdım. O zaman küçüktü. O filmde, Cemal Toktaş, Perihan Savaş, Remzi Evren, Şehnaz Dilan, benim oğlum Fatihcan Güven ve Buse Tezcan oynamışlardı.

Çocukların küçüğü Sevinç karakterini canlandırmıştı.

O zamandan belliydi, bu güzel çocuğun, her geçen gün güzel işler yapacağı…

 

Nitekim öyle oldu.

Buse; dizilerde oynuyor, konservetuvarda okuyor, dans ediyor, şarkı söylüyor, piyano çalıyor, tiyatroda oynuyor.

Çalışan insanlara hayranlığım çok fazla.

Buse’ye de hayran olmamak mümkün değil.

Şimdi de bir yarışmaya girmiş.

 

Kendi yazdı, müziğini yaptı, okudu ve yarışmaya katılmış.

Kalbime İnan şarkısının şansının çok olacağı söyleniyor. Buna çok memnun oldum. Bu çalışkan, azimkâr, genç kızın başarılı olmasını canı gönülden arzu ediyorum…

 

Power Grubun düzenlediği ve tüm yetkileri "power gruba" ait olan yarışmanın amacı genç yetenekleri müzik dünyasına kazandırmak…

 

Yarışmacıların kendi besteleriyle katıldıkları bu yarışmada,

power grup ekibi yarışmacının şarkısına bir vidyo klip çekecekmiş…

Çekim yarışmacı şarkısını canlı söylerken olacakmış.

Her grubun klibi www.powergaragetv.com da yayınlanacakmış.

 

Oylamada birinci olan gruba, power grup tarafından yeni bir klip çekilecekmiş.

Klip Power Türk TV’de, şarkı ise Power Türk radyo kanalında yayınlanacakmış…

 

Buse’ye bol şans diliyorum. Onu desteklemek için:

 

12 Mart'tan itibaren www.powergaragetv.com a girip, Buse Tezcan-Kalbime İnan şarkısına oy vereceğiz, hepsi bu kadar…

 

Şansın bol olsun Buse Tezcan…

Ben senin bir gün çok güzel yerlere geleceğine hep inandım, inanıyorum…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

http:// http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

 

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....