Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '18

 
Kategori
Mizah
 

Bütün Dünyayı Güldüren Siyasetçi Fıkraları Devam Ediyor

Bütün Dünyayı Güldüren Siyasetçi Fıkraları Devam Ediyor
 

 
NE FARK VAR?
Bakan olan görgüsüz birisi şöförüne sorar.
-‘Şöför söyle bakalım eşekle şoför arasında ne fark vardır? ‘
Şoför bir süre düşündükten sonra mahcup bir şekilde; 
-‘Bilemedim bakanım’ diyor.
Bakan cevap olarak: 
-‘Eşeğe çüs deyince, şoföre ise dur deyince durur’ demiş. 
Bunun üzerine şoför çok sinirlenmiş ama karşıdaki bakan olduğu için bir şey söyleyememiş. Belirli bir süre sonra bu defa şoför bakana: 
-‘Bir soru sorabilir miyim bakanım?’ der. Bakan da:
-‘Sor bakalım’ der. 
Şoför sorar: 
-‘Eşekle bakan arasında ne fark vardır?’
Bakan bir süre sonra: 
-‘Bulamadım şoför söyle bakalım’ der.
Bunun üzerine şöför de: 
-‘Vallahi bakanım ben de bulamadım… ‘ Cevabını verir.
 
***
 
NE KADAR VERİYORLAR?
Amerika’da adamın biri işine giderken birden anormal bir trafiğin içine düşer, ama trafik bir milimetre bile kıpırdamamaktadır. Bir süre sonra arabasının yan camına birisinin tıkladıgını görür ve camını açar.
-Ne var, ne olmus acaba ??
-Teröristler Bush’u yakaladilar. .. Eğer 1 milyar dolar verilmezse,üstüne benzin döküp yakacaklarmış.
-Haa şimdi anladim bu trafiği…
-Ya iste onun icin, herkesten biraz yardım topluyoruz,
-Insanlar ne kadar veriyor ortalama olarak?
-Valla yaklaşık olarak 5 ‘er litre…!!
 
**
 
GEL BERABER DİLENELİM
Dilenci yoldan geçen bir siyasetçiye yalvarıyor:
-Beyim, merhamet edin, birkaç kuruş sadaka verin... 
Siyasetçi çok cimri bir adammış. Onun için dilenciye cevabı:
-Yok, oluyor. 
-Allah rızası için... Diye dilenci ısrar ediyor.
-Yok dedik ya! 
-On kuruş da olsa yok mu? 
-Beş para bile yok! 
-Öyleyse sıkış şuraya da beraber dilenelim!
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..