Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cadılar Çemberi

Cadılar Çemberi
 

1988 yabancı topraklar eğreti kostümler! 2008 gündemde sadece doğa var! Mutlu yorgun Meisel'ler!


Tahmin edemezsiniz, boşuna çabalamayın!

Hayır, birilerini hedef almıyor! Bu satırlar çok masum!

Cadılar bayramınla da ilgisi yok!

Onu da nerden çıkardınız, estağfurullah!

Simanıza aynada dikkatlice bir bakın, simetri bunun neresinde?

Sağ kaş sol kaşa yabancı; dövme yoksa işin içinde!

Oku benim ruhumu; sana muhtacım senaryosu da yok kardeşim!

Zenginin zenginliği şöhreti kazancı, züğürdün dilini cilalar, mundar ciğer benim olsan seni yahni yaparım da değil konumuz!

Tamam, itiraf ediyorum ortada bir senaryo var lâkin anonim ve umumi!

Dizinin (Adını söyleyemem anlaşmam var) herhangi bir bölümünü yazıp şef senariste sunmak sonra da kaz gibi yolunmasına şahit olmak; işte bu acı utançla bir miktar kıtır parası( kedi köpek maması) kazanmak günahım. Tüm mahalle diziyi çiğdem çitlete, çitlete izliyor; ben bu benim bölümüm diyemiyorum, uzun tırnaklarım da yok yiyemiyorum. Arkadaşım! Anlatmak istediğim mevzu ile bunların yakından uzaktan bir ilgisi yok diyorum; sakalım olmadığı için kimseyi inandıramıyorum!

Karşıdan gelir bir atlı, sanırsın bin kanatlı; ödünç verirsen yârini ellere sürtersin…… Yerlere! Kâğıtlı şekere yazdığım manilerden bir tanesi. Çok meşakkatli bir iş getirisi de yok zaten son zamanlarda talep de yok!

Mantar! Yani konumuzun başyıldızı; anlamadınız mı? Hani şu çoğumuzun bitki sandığı eşsiz varlık! Bazı ağaç türlerine hayat veren mantarların akrabası krem renkli; yağmurdan sonra pat diye ortaya çıkan tencereye tavaya uygun olanından söz etmek istiyorum sizlere.

Önce bir mantar doğar yeşillikler içinde; etrafı kolaçan eder kenara çekilirmiş, neden? Kardeşlerini beklemek için, beraberce bir çember oluşturabilmek için!

Kardeşler ardı ardına gelir fakat pat diye ortaya atılmaz ilk patlayanın yanında yerini alırmış amaçları bir çember oluşturmak ve bu çemberin çapını her seferinde genişletmekmiş! (Şimdiye kadar ölçülen en uzun çap 94 metre: 102,80 yarda-yards, 308,40 fit- feet)

Bilim bu fenomeni(görüngü) kabullenmiş lâkin ne işe yaradığını çözmüş mü? Orasını bilemem! Belki de bilirim hazıra konmayın diye söylemek istemem.

Bilinen: Mantarların özenle çizdiği dairede cadılar büyük bir coşkuyla, beyaz veya siyah sihir üretmek için toplanırlarmış.

Mantar deyip geçmeyelim, marifetlerini göz ardı etmeyelim! Sevgi lügatimize mantarı da ekleyelim!

Merhaba Mantar Kardeşlerim! Semt pazarında manavda görüşmek üzere; (toksikoloji) zehir bilimi bilgisinden yoksun bir birey olduğumdan ötürü; tenhalarda menfalarda çayırlarda bayırlarda buluşmamız imkânsız!

25.10.08 Cumartesi İzmir Sabaha karşı bir başka güzel!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..