Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '15

 
Kategori
Magazin
 

Çağkan Çulha Crossfit ile Form tutuyor

Çağkan Çulha Crossfit ile Form tutuyor
 

Ünlü oyuncu Çağkan Çulha son günlerin gözde sporu crossfit ile formunu koruyor.

“Hayat Bilgisi”, “Acemi Çadı”, “Adanalı”, “Kaçak” gibi sevilen diziler ile geniş bir hayran kitlesi edinen başarılı oyuncu Çağkan Çulha Crossfit sporu ile form tuttuğunu açıkladı. Çulha; “Her oyuncu formunu korumak için kendisine özen göstermeli. Bende yaklaşık 3 yıldır düzenli olarak crossfit yapıyorum. Crossfit, temel jimnastik hareketleri, atletizm ve halter hareketlerini barındırıyor. Dolayısıyla crossfit’te yüzme de var antrenman metodunda. Yüzme de, kürek çekme de var. Bunun dışında at biniyorum, wakeboard yapıyorum ve futbolla da ilgiliyim. Haftada bir halı saha maçı yapıyorum. Bunların dışında günlerim çoğunlukla crossfit ile geçiyor. Haftanın 6 günü crossfit yapıyorum.” dedi.

Crossfit ile üzerinde ki bütün stres ve sıkıntıyı attığını belirten yakışıklı oyuncu Çağkhan Çulha, “Oyunculukta hedefim sinema da festival filminde oynamak” diye konuştu. 

 
Toplam blog
: 91
: 190
Kayıt tarihi
: 04.01.15
 
 

1980 yılında dünya'ya geldi. 1997'nin sonlarında istanbula yerleşti.    2002 yılında sanat camiasın..