Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

cana cansın

CANIMA CANSIN

Bak; sevdan kor olup yaktı sinemi.

İşgal etti gelip, gönül hanemi.

Acılara gark etti, yandırdı beni.

Cana can diye, sevdim ben seni.

 

Çağırsan durmam, dağlar aşarım.

Volkan olurum da, sana taşarım.

Sensiz bu âlemde, nasıl yaşarım.

Cana can diye, sevdim ben seni.

 

Unuttum seninle, geçmiş günümü.

Ne bugünü, yarını, ne de dünümü.

Kâbe diye sana, döndüm yönümü.

Cana can diye, sevdim ben seni.

 

Şekerim, şerbetim, anzer balımsın.

Aşkınla boy veren, umut dalımsın.

Sensin tek sevdiğim, tek sevdalımsın.

Cana can diye, sevdim ben seni.

 

Düğünün seninle, sensin bayramım.

Canımdan ötesin, sana hayranım.

Gönül sarayımda, Şahım sultanım.

Cana can diye, sevdim ben seni.

 

         

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..