Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Seni bulayım derken annemin beni arayacağı yeri kaybettim...

Seni bulayım derken annemin beni arayacağı yeri kaybettim...
 

Bütün yollar, bir yolunu bulup sana çıkar.. .
Ve sen tüm yol ayrımlarında, benim olmadığım yollara saparsın.. 
bir şekilde sen varsın aklımda ruhumda beynimde çantamda önlüğümde...
örselenmemiş aşk gezginiyim, diyar diyar gözlerini ararım...
ve sen bütün diyarları ben geldiğim gün terk edip gidersin.. 
bir şarkı varya ''kum gibi, kum gibi ezip de geçme'' diye bir şarkıda.. 
ve sen her defasında bana inat kum gibi ezip geçersin.. 
en olmaz anda karşıma çıkıp yine yaparsın yapacağını!.. 
senden ayrı yollarda giderken bende bıraktığın kara gözlerine vuruldum.. 
günlerce gecelerce adını sayıkladım.. aradım.. aradım.. aradım.. yoktun.. 
inadına saklandın.. inadına yoktun.. bulamadım.. 
seni bulayım derken annemin beni arayacağı yeri kaybettim...
üşüyorum bak.. ellerini tutabilsem, sıcacık sarılabilsem üşümezdim.. 
ama tutacak ellerin yok, sıcacık sarılabileceğim bedenin yasak.. 
bir bana yasak.. bir benden uzak.. payıma halden bilmez.. 
sevdadan aşktan anlamaz bir kurşun düşer.. 
eskimiş ceplerimde, resminin yanında taşırım.. 
gözlerin kapkara gözlerin çöker üstüme.. 
darmadağın olurum.. gözlerini anımsatan,
karadan daha kara karanlık geceler devrilir üstüme.. yığılır kalırım..
yıldızlar takarsın saçlarına.. bakışların intihar kokar...
boşluğa bırakırım bedenimi.. yüreğin çok uzak.. tutunamam yüreğine..
neşe dolu kahkahalar saçarsın dört bir yanına.. içimde faili belli depremler olur.. 
yüreğim senden kalan enkazın en ıssız yerinde can pazarında.. 
susup öylece gözlerimin içine ta içine bakarsın..
gözlerin kirlenmemiş bir deniz.. gözlerin sabah meltemi.. 
gözlerin hava.. gözlerin su.. gözlerin umut..gözlerin işlenmemiş bir suç.. 
ama sen bilmezsin gözlerinin bendeki anlamını, kimseler bilmez.. en bakir duygularla severim seni.. 
işine gelmez.. çirkinliğimi yüzüme vurur arkana bakmadan çekip gidişin.. 
gidersin beni ne hale koyduğunu bilmeden.. 
gidersin payıma düşen kurşunu cebimde taşıdığımı bilmeden.. 
gidersin.. 
ve biter bu hüzün dolu bu hikaye
mutlu son olmaz mutlu sonlar aslında hiç bir hikayede olmaz bunu da bilesin...
 
 
Toplam blog
: 15
: 3732
Kayıt tarihi
: 06.12.13
 
 

Merhaba ben Uveys Veysel BECERMAN. Veteriner Hekimim. Ayrıca Erciyes Üniversitesi Veteriner Cerrahi..