Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
897
 

Çanak tutmak

Çanak tutmak
 

Bacakları tıraş etsem, güllü dallı bir entari giyip, suratımı resim defterine çevirip makyajın en çetrefillisini yapsam, 42 numara topuklu ayakkabı bulsam en kırmızısından, sarı peruk uydurup atsam kendimi Sultanahmet’e...

Banklardan birine oturup, en seksi halimle sigara yaksam...

Gelen geçen adamlara diksem gözümü, arada bir iki frikik versem...

Kesiştiklerim de asılsa bana...

Yaşadıklarımı gazetede yazsam sonra...

Ne oldu şimdi ben büyük gazeteci mi oldum?

Bu işler bu kadar kolay mı yahu?

&&&

“Çanak tutmak” diye bir deyim var...

İstenmeyen bir durumu hissettirmeden desteklemek manası taşır yerinde...

&&&

Ayşe Arman olsa, bir saatte sadece üç erkekten teklif aldı diye hayıflanırdı!

Bir saatte kaç kişi geçer ki Sultanahmet’ten?

Bilseydik yüzdesini hesaplayabilirdik!

Yetmiş milyonda üç yüzünden yapılan genellemeler kaşındırdı beni!

Neden bir Türk turist kılığına girer ki?

Neyi, kime ispat etmek ister?

Ayşe Arman’dan sonra taklitçiliktir yapılan... Gülünçtür...

&&&

Hasan Pulur yazmıştı hikâyeyi; Oduncu, ormanda elindeki baltayı asırlık ağacın gövdesine indiriyormuş, ağaç başlamış ağlamaya, oduncu üzülmüş:
“Canın mı acıyor, ama ne yapayım ekmek parası, seni kesip odun yapıp satacağım, nafakamı çıkaracağım, evdekiler aç.”
Ağaç içini çekmiş:
“Canımın acıdığı filan yok, elindeki baltanın sapı benden, ona ağlıyorum!”

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Gazeteciliğinde... Etoburlara et gösterirsen elbette geleceklerdir... Sadece Türkiye değil dünyanın her yerinde bu böyledir. Selamlar...

narçiçeği 
 20.11.2009 0:36
Cevap :
Hem nalına hem mıhına vurmuşsunuz : ))  20.11.2009 14:30
 

Yani '' Nuri Alço '' veya Tcwzcü. Coşkun gibi arkadaşlar,''tebdil-i kıyafet yapıp ''milleti kerizlemek isteyen bayan gazetecileri çok severler ...Öyle sadece gazoz ısmarlayıp bırakmazlar...demek istemiştim:)

Mesut Selek 
 19.11.2009 0:11
Cevap :
Anladım Hocam anladım : ))  19.11.2009 0:52
 

Eskiden Hürriyet okurdum. Pakize, Fatih Altaylı, Bekir Coşkun oraya geçti. Ege ve spor eki dolu dolu. Daha ne isteyeyim. Güzel güzel.

Eşit Ağırlık 
 18.11.2009 14:50
Cevap :
Teşekkür ederim Sevgili Harun...Selamlar..  18.11.2009 14:51
 

İlk sordukları kadın lazım mı sorusuna biz kızıyor muyuz? Alıştık bu et kafalı Türk erkeği alın yazısı ile yaşamaya. Hadi yabancı kadınlar zaten bu konuda oldukça bilgili de, bizim yerli kadınlar neden Türk erkeklerinin davranışını tanımak için kılık değiştirir ki... Allahtan ucuz kurtulmuş da bir şey olmamış...

serifsoner 
 18.11.2009 13:07
Cevap :
Bak bu yorumun ayrı bir yazı konusu, ince ince işlemek lazım : ))  19.11.2009 0:53
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1280
Toplam yorum
: 7730
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1093
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster