Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Kitap
 

Canan Tan

Canan Tan
 

Kadın yazarlarımız arasında bir yazarımız vardır ki benim ve kitabını okuyan herkesin kendinden hayatından kesitleri almış gibi yazar. Sevgili Canan hanım bütün kitaplarını okudum , çok başarılı bir yazarsınız. Bu kitaplarınızın sinema filmi çekilmesini çok isterim , özellikle PİRAYE, EN SON YÜREKLER ÖLÜR .

Organ nakli bu kadar güzel anlatılır, olayların içinde yaşıyorsunuz , Türkiye'nin en büyük sorunlarından biri olan organ bağışı bu konu hakkında gerekli tanıtımlar yapılması gerekmektedir, bir çok insanımız hayatlarının baharında hastalıklara yakalanıp ne yazık ki hayata veda edebiliyorlar.

Okumak, okumak Allahın insana verimiş olduğu en değerli güzelliktir, okumaya zamanım yok diyenleri anlamıyorum. Al kitabını koy çantana hastaneye mi gittin , bankaya mı gittin , durakta mısın, otobüste misin vb. aç kitabını oku bu kadar basit kitap okumuyorsan aç gazete oku ama oku okumak kadar güzel bir şey yoktur...

İşte burada okumayı sevdirmek değerli yazarlarımıza düşüyor hem bizden hem sosyal sorumluluk olan konuları işleyip okumayı sevdirebilirler ayrıca kitap tanıtıp imzalama gününü birazda diğer şehirlerde yapsalar daha güzel olur diye düşünüyorum sadece özel okullara değil devlet okullarında özellikle lise talebelerinede konferans vermelerini düşünüyorum. Yorumlarınızı beklerim.

 
Toplam blog
: 41
: 1831
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

hayattttt  ..