Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Canım Anam

Canım Anam
 

Canım anacım sen daimayüreğim de yaşıyacaksın.


Annelik kutsaldır, Allahın lutfu bu. 

Yaşanır anlatılmaz, bir hayat gibi 

Bizleri dünyaya getiren o yüce varlık,  

Göstermez sana, ne acı ne darlık. 

Derdini söylemez, acı keder bildirmez,  

Dilinden duasını, kalbinden sevgisini,  

Yüreğinden şefkatini, esirgemez analar. 

Anamsın Atamsın, özüm de yatansın. 

Olmasan da hayatta, damarımda atansın. 

Yatsanda mezarda, sanki bize bakansın. 

Kaderin oyunu bu gelde inanma,  

Kırkın anneler gününü de buldu ya. 

Ne yapalım bu kadar, izin vermiş yaradan. 

Rabbim hiç kimseyi ayırmasın anadan. 

Bu yüreğime gelen sözlere kendimce şiir diyorum. 

Anneler günün de annemin kırkıydı, annemin elini 

artık öpemiyecektim, ona sarılamayacaktım. Ben de 

kalemime sarılıp, gönlüme gelenleri yazdım. 

Sizlerle paylaşmak istedim, sevgiyle kalın annesiz 

kalmayın dileklerimle. 

Nesrin Eskit 

 
Toplam blog
: 19
: 605
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

1954 de İzmir de doğdum. Göztepe akşam sanat okulunu bitirdim. Senelerce terzilikle uğraştım. 197..