Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

13 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Canım annem

Minicik çocuktum büyüttün
Dizlerinde ninnilerle uyuttun
Kol kanat gerdin korudun
Mekteplerde okutup eğittin

Merhamet dağının zirvesi
Rahmet pınarının çeşmesi
Zorlukların ön perdesi
Evlatların koruyucusu

Bizi hayata getirdin
Yemedin yedirdin
Yetmeyeni yetirdin
Kötülüklere hep siper din

Korudun kolladın
Askere, gurbete yolladın
Geceyi gündüze ekledin
Dönüşümüzü heyecanla bekledin

Bana dediklerini biliyorum
Sana söz mü söz veriyorum
Sana layık bir evlat olacağım
Atamın izinden çıkmayacağım

ANNEM ANNEM CANIM ANNEM
TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..