Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Canım İstanbul

Canım İstanbul
 

internet ortamından alınmıştır.


Süreyyapaşa'dan, Bostancı'ya,  

Yürüdüm sahil boyunca,  

Kâh ıslandım yağmurlarla,  

Kâh ısındım, Güneş'in sıcaklığında,  

Yollarda soran gözlerle baktılar,  

Hani nerede? Diye seni sordular,  

Bilemediler aslında! 

Sen, hep benim yanı başımda,  

Düşlerimde, çılgın ruhumda,  

Marmara'dan, Adalar'a 

Köpük köpük dalgalara,  

Yazmıştık mutluluğun nağmelerini sulara,  

Taksim'deki demet demet laleler,  

İstiklal'deki kalabalıklar,  

Aşkımızın büyüklüğüne şahit oldular,  

Haliç! Dayanamadı sevgimizin yüceliğine,  

Sızlandı! Beni de unutmayın diye,  

Erguvanların hepsi çiçekte,  

Açmaktalar büyük bir sevinçle,  

Baharlarım rengârenk,  

Sen gönlümde TEK,  

Söz! 

Yalnız seni seveceğim ömrüm yetinceye dek,  

CANIM İSTANBUL 

Ayşen Arslangiray Kura 

11.4.2011/İSTANBUL 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..