Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '06

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Canım oğlum

Doğumun bile öyle güzel bir günde oldu ki benim için, hayatım boyunca unutamayacağım. Doğum günümde aldığım en güzel ve en özel hediyesin benim için. Sen olduğun günden beri hayatımın her anı birbirinden güzel ve eğlenceli geçiyor. Yaşamım artık seninle hep dolu dolu ve unutulmayacak anlarla süsleniyor. Mutlu olduğumu sandığım onca güzel anılarımın bulunduğu günlerin sensiz boş olduğunu şimdi anlıyorum bebeğim.

Her şeye yeniden seninle başladım, sanki yeniden doğmuş gibi. Senin gülmen, sevinmen, koşman, ağlaman benim her şeyim.

Kucağıma aldığım ilk günü hatırlıyorum da erken doğmandan dolayıydı galiba miniciktin, gözlerini açmaya dermanın bile yoktu. Hatta ilk hafta ağlama zahmetinde bile bulunmadın. Seninle yaşadığımız o zor ve uzun sürecin hiç bitmeyeceği sanırdım. Geceleri hiç uyumadan ne zaman iyileşecek ne zaman gülecek diye gözüne bakardım. Ama şimdi büyüdün en önemlisi artık bana derdini anlatabiliyorsun ya, işte zor günler geçti demek bu benim için.

Her an yanımda olup, "canım annem seni çok seviyorum" demen, sabahları gözlerin yarı açık "iyi çalışmalar, dikkatli ol" anne deyişin dünyaya değer. Kara böceğin seni hep sevecek uğur böceğim..

Herkesin annelik duygusunu tatması ve yaşaması dileğiyle...

 
Toplam blog
: 4
: 4727
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

1979 yılında Konya'da doğdum, evliyim, 5 yaşında bir oğlum var. Müzik dinlemeyi, oğlumla gezmeyi ve ..