Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Canım okurlarım benim

Canım okurlarım benim
 

Canım okurlarım;

Bu gece evimin kütüphane haline getirdiğim, binlerce kitabın raflarında dinlendiği, iki yüz metre karelik odasından, kendi elimle seçtiğim bir romanın tanıtımını yapacak, ardından engin bilgi birikimimden faydalanmanız, ufkunuzu, hayata bakış açınızı genişletebilmeniz için seviyenize uygun, sıkılmayacağınız notları sizlerle paylaşacaktım!

Yazıyı kaleme almak için iki dönüm bahçesinde; türlü meyve ve yemiş ağaçlarının yer aldığı mütevazı evimin!  Boğazı en iyi yerinden gören, sabahları güneşin üzerimize doğduğu, pembe salonuna, yıllar önce rahmetli büyük büyük paşa dedemin, dedeme, dedemin, memleketimizin ilk iş adamlarından, ülkemizi yurtdışında da başarı ile temsil etmiş nur içinde yatsın rahmetli babama, onun da bana hediye ettiği... 16.yüzyıldan Fransa Kralı 29. Frederic’ten kalma, paha biçilemeyen mütevazı!  Antika olduğunu tahmin ettiğiniz masaya oturmuş, bir taraftan da; mahzenim de yüzlercesinin yer aldığıCasanova di Neri Brunello di Montalcino’dan bir şişe açmış, yemek öncesi havyar ve kaz ciğeri ile üzerinize afiyet çöpleniyordum!

Beyaz eldivenli, siyah papyonlu, İtalyan kültürü ile yetişmiş, yıllardır benim yanımda olduğu için artık neredeyse aileden sayılan, hatırı da sayılır maaş verdiğimiz, sigortasını tavandan ödediğimiz mütevazı! Sevgili uşağımız Sebastian geldi...

İngiltere’den kadim dostum Lord Bigkingdom’un önemli bir konuda akıl danışmak için ziyaretime geldiğini söyledi...

“Bekletmeyin hemen içeriye alın” dedim...

Değerli Okurlarım;

Salaş yerleri ne kadar sevdiğimi hepiniz bilirsiniz...

Lord’la; Çırağan Sarayı’nda verdiğim bir konferans sonrasında imza istemeye geldiğinde tanışmıştık...

Dünyanın sayılı liderlerine hayat koçluğu yaptığımı duymuş, yardım istemişti, ben de kıramamış “yes” demiştim...

O gün bu gündür sizlerin güzel kafalarınızın almayacağı dünya meselelerini tartışırız dururuz...

Fransızların ünlü düşünürü Thierry Henry’nin kulağıma fısıldadığı gibi; “ benim gibisi yüzyılda bir geliyor!”

Sevgili okurlarım;
Merak ediyorum; kitap okumaktan benim kadar keyif alan var mı?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..