Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
394
 

Canım sıkıldı bir blog yazdım...

Canım sıkıldı bir blog yazdım...
 

Fotodaki ben değilim internetten yürüttüm henüz bu kadar büyük balon yapamıyorum...


Kendimi bildim bileli huyumdur canım sıkıldıkça abur cubur yerim, artık evde ne varsa sevip sevmediğim mühim değil önce tatlı bir şeyler sonra tatlının ardından sigara içilmez bastırsın diye tuzlu bir şeyler sigaradan sonra ağzım zehir gibi oldu tatlandırmak lazım vs vs bir kısır döngünün içinde top gibi döne döne…

Neyse konu bu değildi ya ne diyecektim yine dağıldım, he şöyle ki ben bir karar verdim. Beni tanıyanların ;- Öfff yine Dilek diyete girmeye karar vermiş ula bu kaçıncı? Dediklerini duyar gibiyim öncelikle kibar olun ne o öyle ula mula? Sonrasında biraz anlayış :P Hem kararım da bu değil bir kere. Yani evet bu da var ama onun yanında şuna da karar verdim artık canım sıkıldıkça blog yazacağım. Madem elimi oyalayacak bir şey arıyorum al işte sana klavye, muhteşem aklımı oyalayacak kelimeler, bir de ağzımı oyalayacak bir sakız attım mı ohhh cak cak cak hem çiğne hem yaz :)

Ciddi yazılar çıkmaz bu profilden ama olsun artık gündemim ne verirse :) Ağzımda sakız memleket meselelerini yazamam pis sırıtır. Yemek tariflerine falan hiç girmem onları daha yazarken karnım gurulduyor. Aşk meşk yazsak ahan da bu kız evli değil mi gözü başı oynamaya başlamış derler…Bir gazla geldim ama ne yazacağım bilemedim şimdi…

Yıllar geçiyor ben büyüyorum ( Yaş alıyorum diyeyim peki... İyi tamam aman 38 olduk pöff ! ) Kategorimdeki konularım azaldı yahu misal eskiden Simay’ın ya da arkadaşlarının bıcırıklıklarını, amanin de çok bilmişliklerini yazıyordum kız kocaman oldu liseye başlıyor blog konularımın arasından çıktı artık nesini yazayım bildiğiniz ergen az konuşuyor ve genelde ters konuşuyor, beni hiç beğenmiyor ve cahil buluyor hafiften utanıyor yanında taşımıyor en çok o biliyor, en güzel o giyiniyor vs vs :)

Enseye tokat kıvamındayken arada annesi olduğumu anımsatıyorum ergenliğinin altın yıllarını yaşıyormuş anlayış göstermem gerekiyormuş hem de bir araştırmada okumuşmuş 21 yaşına kadar sabredecekmişim. Vay anasını ben 21 yaşındayken 3 yıllık evliydim çalışıp ev bakıyordum beya yıllar geçtikçe bu ergenlik süresini niye uzatır bu uzmanlar.

Ayrıca kim bu uzmanlar? Bizim çocukluk ve ilk gençliğimizde nerdeydi bu uzmanlar? Annem ben evlenene kadar her kızdığında at kuyruğumdan çekiştirirken ya da ev işlerini elinde tahta kaşıkla tepemizde dikilip yaptırırken nerdeydiler bizim neslin niye ergenlik psikolojisi diye bir lüksü olmadı offf kem talihimiz makûs kaderimiz…

Ben de oradan buradan börtüden böcekten yazarım ne yapayım. Bu kadar insan ne yazıyor blogda? (Hakketten ne yazıyor epeydir girip okumuyorum bir dolanayım ben.)

İdare edin artık hazirana kadar ideal kiloma dönmem lazım sıkıldıkça hem abur cubura hem de kocama sarmamak için buralarda takılacağım, bedensel ve ailesel huzurumuz için.

İyi ki varsınız yahu :)

 

 

  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hahha kocama sarmamak için en güzel bahaneydi. :) İçinizden ne geliyorsa onu yazın. Sevgiler.

Seyran Aksoy 
 07.01.2013 21:19
Cevap :
:))) Aile huzurum için buradayım :) Teşekkür ederim, sevgi ve selamlarımla...  07.01.2013 22:53
 

Yeniden hoşgeldiniz Dilek hanım. Bu güzel, şirin, kendini okutan uslubunuzun burada olmamasıyla MB çok kaybetmiş. Klavyenize kuvvet.:) Bu arada diyet olarak blog da çok ilginç bir öneri, belki yeni bir trend yaratırsınız.:) Selam ve sevgilerimle.

Zühal Voigt  
 07.01.2013 15:08
Cevap :
Evet bazı arkadaşlarımın hoşuna gitti bir taşla iki kuş vuracağız sanırım hem kilolar gidecek hem de bloglar yazılacak :)) Çok teşekkürler güzel yorumunuz için, sevgi ve selamlarımla  07.01.2013 15:23
 

Kendiyle barışık mizacıyla,safiyane,art niyetsiz yazan kıdemli yazarlardandınız.Yokluğunuz hep belli oldu...Börtü-böcek de yazsan başımızın üstüne..Kilo verme konusunda hiç çabalama...Size böyle de yakışıyor..İç dünyanızın güzelliği de yeter...Hoş geldiniz..Dilek Hanım Kardeşime,saygılar...Safalar getirdiniz.Selam ve sevgilerimle...

Mesut Selek 
 07.01.2013 14:18
Cevap :
Mesut Hocam teşekkürler, 2007 de ilk geldiğimde de, ara ara gidip geldiğimde de hep aynı içtenlikle hoşgeldiniz demeniz benim için anlamlı...Selamlarımla  07.01.2013 19:26
 

ne güzel hoş gelmişsiniz :)) tebessümle okudum en çok ihtiyacımız olan şey bence sevindim:) sevgilerimle :)

Tülay EKER 
 07.01.2013 13:15
Cevap :
Teşekkür ederim :) Görüşmek dileğiyle sevgiler...  07.01.2013 19:25
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 154
Toplam yorum
: 2492
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1094
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster