Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Canım sıkıldı bir blog yazdım...

Canım sıkıldı bir blog yazdım...
 

Fotodaki ben değilim internetten yürüttüm henüz bu kadar büyük balon yapamıyorum...


Kendimi bildim bileli huyumdur canım sıkıldıkça abur cubur yerim, artık evde ne varsa sevip sevmediğim mühim değil önce tatlı bir şeyler sonra tatlının ardından sigara içilmez bastırsın diye tuzlu bir şeyler sigaradan sonra ağzım zehir gibi oldu tatlandırmak lazım vs vs bir kısır döngünün içinde top gibi döne döne…

Neyse konu bu değildi ya ne diyecektim yine dağıldım, he şöyle ki ben bir karar verdim. Beni tanıyanların ;- Öfff yine Dilek diyete girmeye karar vermiş ula bu kaçıncı? Dediklerini duyar gibiyim öncelikle kibar olun ne o öyle ula mula? Sonrasında biraz anlayış :P Hem kararım da bu değil bir kere. Yani evet bu da var ama onun yanında şuna da karar verdim artık canım sıkıldıkça blog yazacağım. Madem elimi oyalayacak bir şey arıyorum al işte sana klavye, muhteşem aklımı oyalayacak kelimeler, bir de ağzımı oyalayacak bir sakız attım mı ohhh cak cak cak hem çiğne hem yaz :)

Ciddi yazılar çıkmaz bu profilden ama olsun artık gündemim ne verirse :) Ağzımda sakız memleket meselelerini yazamam pis sırıtır. Yemek tariflerine falan hiç girmem onları daha yazarken karnım gurulduyor. Aşk meşk yazsak ahan da bu kız evli değil mi gözü başı oynamaya başlamış derler…Bir gazla geldim ama ne yazacağım bilemedim şimdi…

Yıllar geçiyor ben büyüyorum ( Yaş alıyorum diyeyim peki... İyi tamam aman 38 olduk pöff ! ) Kategorimdeki konularım azaldı yahu misal eskiden Simay’ın ya da arkadaşlarının bıcırıklıklarını, amanin de çok bilmişliklerini yazıyordum kız kocaman oldu liseye başlıyor blog konularımın arasından çıktı artık nesini yazayım bildiğiniz ergen az konuşuyor ve genelde ters konuşuyor, beni hiç beğenmiyor ve cahil buluyor hafiften utanıyor yanında taşımıyor en çok o biliyor, en güzel o giyiniyor vs vs :)

Enseye tokat kıvamındayken arada annesi olduğumu anımsatıyorum ergenliğinin altın yıllarını yaşıyormuş anlayış göstermem gerekiyormuş hem de bir araştırmada okumuşmuş 21 yaşına kadar sabredecekmişim. Vay anasını ben 21 yaşındayken 3 yıllık evliydim çalışıp ev bakıyordum beya yıllar geçtikçe bu ergenlik süresini niye uzatır bu uzmanlar.

Ayrıca kim bu uzmanlar? Bizim çocukluk ve ilk gençliğimizde nerdeydi bu uzmanlar? Annem ben evlenene kadar her kızdığında at kuyruğumdan çekiştirirken ya da ev işlerini elinde tahta kaşıkla tepemizde dikilip yaptırırken nerdeydiler bizim neslin niye ergenlik psikolojisi diye bir lüksü olmadı offf kem talihimiz makûs kaderimiz…

Ben de oradan buradan börtüden böcekten yazarım ne yapayım. Bu kadar insan ne yazıyor blogda? (Hakketten ne yazıyor epeydir girip okumuyorum bir dolanayım ben.)

İdare edin artık hazirana kadar ideal kiloma dönmem lazım sıkıldıkça hem abur cubura hem de kocama sarmamak için buralarda takılacağım, bedensel ve ailesel huzurumuz için.

İyi ki varsınız yahu :)

 

 

  

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..