Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '10

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Canım

    Canım
     

    ÜŞÜMEYE MAHKUM ETME BENİ...


    Bir bebeğin içinden kopup gitmesi en kötü insanın bile yüreğini nasıl da acıtır değil mi? Nasıl acıtmasın ki canından can kopuyor içinden bi parçan eksiliyor...Boşluğu hiç dolmayacak bir parça kaybolup gidiyor boşlukta... Tpkı kürtaj gibi...Seni seven bir canı sevdiğin bir canı neden senden koparıyorsun ki nedir sebebi kimdir...

    Oysa ona öle bağlanmışsındır ki....Annesi, sevgilisi, karısı, arkadaşı, dostu, en yakınısındır en kötü anın en iyi anın herşeyini onla yaşarsın...Bazen sıkı giyin birtanem üşütme bak boğazların şişerse kafanı kırarım dersin:) Tıpkı bir anne gibi...Ne de olsa tüm kadınların içinde biyerlerde annelik duygusu yeşermiştir değil mi? Bazen en masum öpücüğünle sevgilisi olup sarılırsın boynuna...Bazen en yakın dostu sırdaşı olursun...Karısı olursun en soğuk gecelerde tek sığınağı tek gerçeği.

    O kadar çok şey yaşanmıştır ki...Geriye dönüp baktığında gülersin mutlu olursun ağlarsın bazen...Heran yanındadır kalbiyle heran aklındadır herşeyiyle söleyin bana nasıl kopabilir böle bir parça nasıl bitebilir... Düşündüğünde bile çıldırtan bu düşünceye nasıl katlanılabilir ki...

    Planlarınız vardır...Belki çocuklarınızaisim bile bulmuşsunuzdur. Düğününüzün nerde olacağına nasıl olacağına bile karar vermişsinizdi. Hatta belki beyazlar içinde senin olmaya attığım adımda tacımı çiçeklerden sen yapacaksın diye söz bile almışsınızdır:) Evinizi kurmuşsunuzdur hayallerinizde. Beraber yemekler yapmışsınızdır mutafağınızda salonunuzda yemişsinizdir.

    Şimdi söleyin banaa bukadar hatıra bukadar anı bukadar hayal nasıl yok edilebilir nasıl birdenbire kayıp gidişi izlenebilir ki. İnsan dayanabilir mi buna adı bile korkutuyor AYRILIK kimbilir kaç canı yaktı kaç canı birbirinden koparttı. İçinden alıp getirdi boşluğa...Nasıl dayandılar peki nasıl doldurdular boşluğu yada doldurabilirler. Hayallarini nasıl gömebildiler. Hayalleri gömdüler diyelim nasıl vazgeçebildiler kokusundan sıcaklığında nasıl....

    Ayrılık acısı yaşamadım...Ama bazen o çizgiye geldim...Allahıma şükürler olsun ki çizgiyi geçmedik geçemedik..ama o acı bile yetti ben korkutmaya bunları düşündürmye. Ben onsuz yapamam o benim parçam cnmm bitanem herşeyimmm.Ben onsuz olamam yaşayamammmmmm CANIM SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ VARSIN İYİ Kİ HAYATIMDASIN.

    ALLAHIM BİZE AYRILIK ACISI YAŞATMASINN

    AMİNNNNNN:)

     
    Toplam blog
    : 1
    : 400
    Kayıt tarihi
    : 19.04.10
     
     

    18 yaşında hayatının en güzel çağında üniversite 1. sınıf öğrencisiyim. Yazmak oratokuldan beri vazg..